دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

مزایا و معایب آبگرمکن های بدون تانک چیست؟

یکی از بدترین شروع های روز شما تلاش برای آماده شدن برای کار و دوش گرفتن آب سرد است زیرا شخص دیگری از همه آب گرم استفاده کرده است. مدت زمان زیادی لازم است تا مخزن دوباره پر شود ، مشعل را روشن کرده و آب را گرم کنید. در آن زمان ، شما دیگر روز را ترک کرده اید.

آبگرمکن دیواری

بعلاوه ، هر روز که کسی در خانه نیست ، آب چندین بار خنک و در مخزن گرم می شود. این فقط اتلاف انرژی و به اتمام رساندن قبض های آب و برق شما است. برخی از این مسائل را می توان با نصب یک آبگرمکن دیواری برطرف کرد. آب گرم بی پایان و قبض کمتری از انرژی ، دو دلیل است که صاحبان خانه به آبگرمکن دیواری روی می آورند. در این مقاله از لیست Angie’s ، به برخی از مزایا و معایب نصب یک آبگرمکن دیواری پرداخته شده است.

آبگرمکن های دیواری در طولانی مدت صرفه جویی می کنند ، اما هزینه های اولیه بیشتر از مدل های مخزنی است.
آب داغ بی پایان ، فضای ذخیره سازی اضافی و قبض کمتری از انرژی تنها چند دلیل است که صاحبان خانه به آبگرمکن های دیواری روی می آورند.

اما این مزایا ممکن است برای برخی از افراد برای جبران هزینه خرید اضافی و هزینه نصب کافی نباشد.

وزارت انرژی ایالات متحده تخمین می زند آبگرمکن های بدون مخزن گازسوز سالانه به طور متوسط ​​108 دلار در انرژی صرفه جویی می کنند نسبت به نمونه های مخزن سنتی خود ، در حالی که بخاری های برقی بدون مخزن 44 دلار در سال صرفه جویی می کنند.

به نظر خوب میاد؟ صرفاً پس انداز را شروع نکنید.

قیمت آبگرمکن های بدون مخزن سه برابر بیشتر از آبگرمکن های ذخیره سازی است – از کمتر از 1000 دلار برای یک مدل الکتریکی ، کل خانه تا 3000 دلار برای یک گاز سوز ، از جمله نصب توسط یک لوله کش واجد شرایط.

همچنین ، همه خانه ها آماده پشتیبانی آبگرمکن های دیواری نیستند. برای مالکان خانه هایی که فقط از لوازم برقی استفاده می کنند ، ممکن است سیستم الکتریکی آنها لازم باشد که به روز شود ، که به معنی استخدام یک برق

سیم کشی مجدد خانه شما می تواند به راحتی حدود 5000 دلار به هزینه نصب یک آبگرمکن بدون مخزن اضافه کند.

مدل های بدون مخزن باعث صرفه جویی در فضا می شوند و ضمانت های طولانی تری را ارائه می دهند
با این حال ، بسیاری از صاحبان خانه ، مزایای آبگرمکن بدون مخزن را فراتر از صرفه جویی در انرژی می دانند.

این آبگرمکن ها همچنین با طراحی جمع و جور در فضا صرفه جویی می کنند ، عمر طولانی تری دارند و برای محیط زیست بهتر هستند زیرا مخزن زنگ زده در محل دفن زباله قرار نمی گیرد.

آبگرمکن دیواری نیز به طور معمول ضمانت طولانی تری دارند.

آبگرمکن بدون مخزن: برقی یا گازی؟


بنابراین شما تصمیم گرفته اید بدون تانک بمانید. حالا چی؟

اول ، شما باید یک مدل الکتریکی یا گاز طبیعی را انتخاب کنید.

اختلافات اساسی بین آنها حتی فراتر از هزینه بالقوه سیم کشی خانه شما همانطور که قبلا ذکر شد وجود دارد.

آبگرمکن های برقی دیواری 99 درصد کارآیی دارند. با این حال ، آنها واجد شرایط تخفیف یا رتبه بندی Energy Star نیستند ، که به یک محصول نیاز دارد که انرژی تولیدی خود را 14 درصد نسبت به مدل های قدیمی بهبود بخشد.

بدترین آبگرمکن برقی سنتی 93 درصد کارایی دارند.

طبق بخشنامه وزارت انرژی ، آبگرمکن های دیواری برقی که از گاز طبیعی استفاده می کنند حدود 23 درصد کارآمدتر از نسخه ذخیره سازی سنتی هستند که حدود 60 درصد کارآیی دارد.

اکثر آبگرمکن های دیواری مجهز به گاز مجاز به تخفیف مالیات فدرال به ارزش 300 دلار هستند. بسیاری از ایالت ها مشوق های مشابهی را ارائه می دهند.

استیل پس از تماشای کاهش قبض های برق خود به لطف سوئیچ ، تجارت آبگرمکن برقی دیواری خود را در فلوریدا آغاز کرد.

مشاهده لیست قیمت انواع آبگرمکن دیواری و آبگرمکن برقی در لینک روبرو : آبگرمکن