دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

راهنمای خرید آبگرمکن بدون مخزن


آبگرمکن های بدون مخزن


آبگرمکن بدون مخزن یا درخواستی فقط در صورت نیاز به آب گرم می شود. این آبگرمکن ها را می توان در کمد ، روی دیوار خارجی یا مکان مناسب دیگری در داخل خانه نصب کرد. آنها می توانند کل خانه یا یک مکان استفاده مانند دوش ، سینک یا لوازم خانگی را گرم کنند.


یک آبگرمکن گازی طبیعی ، پروپان یا برقی بدون مخزن منبع بی پایان آب گرم به شما می دهد ، همه در حالی که با ذخیره نکردن ، گرم کردن و گرم شدن مجدد همان مخزن آب در هزینه های انرژی صرفه جویی می کنید. در حالی که خرید و نصب اولیه گران است ، بیشتر صاحبان خانه پس انداز انرژی کافی برای دستگاه پیدا می کنند تا پس از چند سال هزینه خود را پرداخت کند.


آبگرمکن بدون مخزن چگونه کار می کند؟


وقتی شیر آب گرم را باز می کنید یا ماشین ظرفشویی را روشن می کنید ، آبگرمکن بدون مخزن نیاز به آب گرم را تشخیص می دهد و روند گرمایش را شروع می کند.
از دمای آب ورودی برای محاسبه میزان حرارت مشعل ها برای رساندن آب در دمای مورد نظر استفاده می شود.
هنگامی که تقاضا برای آب گرم متوقف شود ، واحد خاموش می شود و با استفاده از انرژی متوقف می شود ، منتظر می ماند تا آب گرم بیشتری مورد نیاز باشد.
نتیجه نهایی: آب گرم که فقط به آنچه در مخزن شما موجود است محدود نمی شود.


آبگرمکن بخرید
لوازم جانبی آبگرمکن بخرید
مخازن تحت فشار
مزایای آبگرمکن بدون مخزن
آب گرم فوری


در صورت تقاضا می توانید هر منبع آب را به آب گرم تبدیل کنید. شما به مقداری که آبگرمکن مخزن ذخیره می تواند نگه دارد محدود نمی شوید. خواه شستن ظرف ها باشید ، لباس های خود را بشویید یا حمام داغی بکشید یا حتی همه آنها را یک باره انجام دهید ، فناوری آبگرمکن بدون مخزن فوراً آب گرم مورد نیاز سبک زندگی شما را تأمین می کند.


صورتحساب های پایین تر انرژی


با آبگرمکن دیواری بدون مخزن تا 40٪ صرفه جویی در مصرف انرژی را داشته باشید. واحدها طوری طراحی شده اند که فقط در صورت نیاز به آب ، از طریق گرم کردن کارایی بالایی دارند.


طول عمر


آبگرمکن های بدون مخزن به طور معمول تا 20 سال دوام می آورند ، که اغلب دو برابر بیشتر از یک واحد معمولی به سبک مخزن است.


صرفه جویی در فضا


آبگرمکن های سنتی می توانند 16 فوت مربع از فضای با ارزش کف را اشغال کنند. بسیاری از آبگرمکن برقی های بدون مخزن تقریباً به اندازه چمدان دستی هستند و می توانند بر روی هر دیواری داخل یا خارج از خانه شما نصب شوند.


آب شیرین و تمیز


آبگرمکن های سنتی می توانند در داخل مخزنی که آب گرم شما برای استحمام و آشامیدن در آن ذخیره می شود ، زنگ زدگی و مقیاس ایجاد کنند. با آبگرمکن های بدون مخزن ، هنگام عبور از داخل واحد ، همیشه آب تمیز و تازه ای خواهید داشت که بر اساس تقاضا گرم می شود.

آبگرمکن های مورد استفاده


یک آبگرمکن مورد استفاده A O Smith.
گاهی اوقات منطقه ای از خانه شما به افزایش آب گرم نیاز دارد. در اینجاست که یک آبگرمکن برقی جمع و جور (POU) می تواند به شما کمک کند. به عنوان مثال ، اگر یک وان آب گرم دارید که از گرمای الکتریکی استفاده می کند ، می توان یک بخاری POU در همان نزدیکی نصب کرد. این آبگرمکن های کوچک بدون مخزن در مجاورت یک اتاق یا وسیله ای که به آب گرم اضافی نیاز دارد نصب شده اند. این لوازم خانگی همچنین برای اضافه کردن / گسترش منازل موجود مفید است و اغلب می تواند در یک کابینت یا فضای کوچک دیگر نصب شود.

آبگرمکن های ترکیبی


یک آبگرمکن هیبریدی A O Smith.
اگر آبگرمکن مخزنی را ترجیح می دهید اما همچنان می خواهید هزینه های انرژی خود را کاهش دهید ، ممکن است یک آبگرمکن هیبریدی انتخاب مناسبی برای شما باشد. با ترکیب عملکرد آبگرمکن مخزنی و بدون مخزن ، این لوازم خانگی معمولاً بیش از دو برابر کارآمد هستند و می توانند با استفاده از تنظیمات موجود نصب شوند.

آبگرمکن های هیبریدی دارای یک پمپ حرارتی هستند که هوای اطراف را می کشد و گرم می کند و هوای خنک تری را به محلی که در آن نصب شده خارج می کند. انرژی گرمایشی اضافی از هوا به معنای گرمای کمتری است که از روشهای معمول لازم است. این آبگرمکن های هیبریدی بر اساس تقاضا بسیار کم مصرف هستند.

نکته
آبگرمکن های هیبریدی بلندتر هستند و برای عملکرد صحیح به فضای بیشتری نیاز دارند ، بنابراین توصیه های سازنده را برای نصب بررسی کنید.


هنگام خرید آبگرمکن بدون مخزن ، اندازه خانه ، میزان جریان آب شیر آب ، دمای آب قبل از گرم شدن آن و میزان گرم بودن آب خود را در نظر بگیرید. با این محاسبات ، همکار لوو می تواند به شما کمک کند بهترین آبگرمکن بدون مخزن را برای خانه خود پیدا کنید.

مشاهده لیست قیمت آبگرمکن در لینک روبرو : آبگرمکن