دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

نحوه تنظیم مجدد آبگرمکن برقی در دو مرحله آسان

این را تصویر کنید. صبح دوشنبه زیر صفر است. شما شش بار دکمه تعویق را زده اید – و اگر همسرتان تهدید به خفه کردن شما در خواب نبود ، برای هفتمین بار آن را می زدید. در عوض ، شما آهی عمیق می کشید ، روکش ها را به عقب می اندازید و به سرعت به دستشویی می روید.

شما دوش را روشن می کنید ، منتظر می مانید که بخار باشکوه روی پرده حباب بزند ، و داخل می شوید. و سپس ، دو میلی ثانیه بعد از صابون گرفتن ، دوش آب گرم خوب شما عملاً به برف تبدیل می شود. “GAAAAAAAAH!” شما جیغ می کشید “چه بلایشی-بلیپ-بلیپ برای آب گرم اتفاق افتاده است؟” خوب ، مسلماً ، “شرایط” لوله کشی بدتری وجود دارد که می توان داشت.

اما اون یکی؟ کسی که شامپو به چشمان شما جریان دارد؟ کسی که در آن شما کورکورانه به دنبال یک حوله هستید تا بتوانید جلوی پچ پچ دندان خود را بگیرید؟ این قطعاً لیست ما در 10 لحظه بدون سرگرمی در مالکیت خانه را تشکیل می دهد.


چرا آبگرمکن های برقی آب را گرم نمی کنند


بنابراین ، اگر آبگرمکن برقی دارید ، ممکن است دکمه تنظیم مجدد دستگاه قطع شود. هر چند وقت یکبار ، آن دکمه ها به طور تصادفی قطع می شوند. هر چند اغلب ، این اتفاق می افتد به دلیل:

ترموستات واحد معیوب است.
دکمه تنظیم مجدد خود نقص دارد.
بخشی از واحد که از گرم شدن بیش از حد آب جلوگیری می کند – سوئیچ حد مجاز بالا – دیگر کار نمی کند.
عنصر گرمایش کوتاه است.
جایی سیم سست است.


به خاطر داشته باشید که دکمه تنظیم مجددآبگرمکن یک هدف مهم را تأمین می کند – قطع برق در صورت سو a عملکرد ، مانند افزایش برق یا خراب شدن ترموستات.

اگر آبگرمکن شما به طور مکرر از دست می رود ، احتمالاً مشکلی وجود دارد که باید توسط یک لوله کش حرفه ای Culpeper County برطرف شود. و لطفاً به یاد داشته باشید که ترکیب برق و آب خطرناک است – حتی کشنده. هرگز دریغ نکنید تا با یک حرفه ای تماس بگیرید تا امور را بررسی کنید.

برای اهداف این پست ، ما تصور می کنیم که آبگرمکن شما به طور معمول رفتارهای آن را رعایت می کند و این یک مسئله تکراری نیست. با این درک ، بیایید دو مرحله ساده را طی کنیم تا دوباره به کار خود ادامه دهیم.

ابتدا تابلوی برق خود را بررسی کنید.


به تابلوی برق خود بروید (معمولاً در گاراژ ، زیرزمین یا کمد نگهداری) و مدار را با عنوان “آبگرمکن” قرار دهید.

اگر شکن در موقعیت خاموش است: آن را به حالت روشن برگردانید. اگر در آنجا بماند ، احتمالاً می توانید تصور کنید که همه این ناخوشایند ها سر و صدا بوده و می توانید به کار خود ادامه دهید. اما اگر دوباره خاموش شود – بلافاصله یا اندکی پس از آن – با برق تماس بگیرید.
اگر قطع کننده در وضعیت ON باشد: آن را به حالت خاموش در آورید.
سپس ، دکمه (های) تنظیم مجدد بخاری را فشار دهید.


جایی در آبگرمکن برقی دیواری خود ، دکمه تنظیم مجدد را پیدا خواهید کرد. معمولاً قرمز است و اغلب در مجاورت ترموستات قرار دارد. همچنین ممکن است پشت یک صفحه فلزی قابل جابجایی روی واحد پنهان شود – و سپس در پشت برخی از عایق ها.

هنگامی که دکمه را پیدا کردید ، آن را فشار داده و رها کنید. در حالی که صفحه دسترسی خاموش است ، ببینید آیا ترموستات دوم و دکمه تنظیم مجدد دوم وجود دارد. اگر دکمه بلافاصله پس از فشار دادن دوباره بارگیری کرد ، مشکلی درست کار نمی کند و باید با یک حرفه ای تماس بگیرید. در غیر این صورت ، صفحه دسترسی را تعویض کنید ، سپس قطع کننده مدار مربوطه را به حالت روشن برگردانید.

اگر آبگرمکن شما اکنون قدرت دارد ، همه چیز آماده است. (راه رفتن!) فقط بخاطر داشته باشید گرم شدن آب در مخزن چند ساعت طول می کشد.
اگر آبگرمکن شما هنوز کار نمی کند ، قطع کننده را به حالت خاموش در آورید و با ما تماس بگیرید تا بتوانیم اتفاقات را تعیین کنیم و دوباره آب گرم جریان پیدا کنیم.


اگر آبگرمکن دیواری شما شروع به کار کرد اما دکمه تنظیم مجدد دوباره باز شد ، آن شکن را دوباره به حالت خاموش روشن کنید و به ما نگاهی بیندازید. باز هم ، دکمه تنظیم مجدد یک ویژگی ایمنی است ، بنابراین اگر مرتباً از بین می رود ، مسئله کاملاً درست نیست.


آیا آبگرمکن شما سعی دارد چیزی به شما بگوید؟


دوش گرفتن ناگهانی سرد (به نوعی) خنده دار است. اما وقتی مدام اتفاق می افتد ، این یک مشکل تشدید کننده است. ما مفتخریم که جلوی آن را بگیریم و بفهمیم چه خبر است ، بنابراین امروز با ما تماس بگیرید. شما شایسته دوش آب گرم خوب هستید!

مشاهده لیست قیمت انواع آبگرمکن در لینک روبرو : آبگرمکن