دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

قیمت آبگرمکن ایستاده

آبگرمکن ایستاده از لوازم خانگی ضروری است. وقتی زمان نصب دستگاه جدید فرا می رسد ، متوسط قیمت تعویض آبگرمکن ایستاده از 811 دلار تا 1،566 دلار است که میانگین کشوری آن 1،176 دلار است.

آبگرمکن ایستاده یکی از لوازم خانگی مهم است که برای تأمین آب گرم برای حمام ، تمیز کردن و پخت و پز به آن اعتماد می شود. وقتی دیگر به درستی کار نمی کند و زمان تعویض آن فرا می رسد ، متوسط ​​هزینه تعویض آبگرمکن ایستاده می تواند از 811 دلار تا 1،566 دلار ، با میانگین کشوری حدود 1176 دلار ، بسته به نوع و اندازه آبگرمکن بوتان ، ادامه یابد.

انواع مختلف آبگرمکن ها شامل مخزن ذخیره استاندارد ، بدون مخزن ، ترکیبی یا بازده بالا و خورشیدی است. هزینه های نصب و کارگر نیز بر قیمت کلی جایگزینی بخاری آب تأثیر می گذارد. هزینه های کارگر برای نصب یک آبگرمکن استاندارد جایگزین معمولاً از 150 تا 800 دلار است. اکثر لوله کش ها نرخ معینی را ارائه می دهند که شامل مواد و نیروی کار است ، اما ممکن است برخی از آنها ساعت به ساعت شارژ کنند. هزینه استخدام یک لوله کش از 45 دلار تا 200 دلار در ساعت خواهد بود و یک برق می تواند از 50 تا 100 دلار در ساعت کار کند.

آیا نیاز به تعویض آبگرمکن ایستاده دارید؟


شاید وقت آن رسیده است که با یک حرفه ای تماس بگیرید. تخمین پروژه رایگان و بدون تعهد را از متخصصان نزدیک خود دریافت کنید.


محاسبه هزینه تعویض آبگرمکن
 

تعویض آبگرمکن ایستاده معمولاً از 811 دلار تا 1،566 دلار است که در صورت تعویض آبگرمکن صنعتی با همان سبک و اندازه با متوسط ​​هزینه 116 دلار. سایر عواملی که بر هزینه تعویض آبگرمکن کلی تأثیر می گذارد می تواند شامل هزینه های مجوز و کار نجاری باشد که می تواند 50 تا 1500 دلار یا بیشتر به هزینه کلی پروژه اضافه کند. نوع آبگرمکن ایستاده و همچنین موقعیت آبگرمکن ایستاده در خانه ، اندازه ، نوع سیستم تهویه و مواد نیز بر قیمت تأثیر می گذارد. موقعیت جغرافیایی خانه همچنین می تواند بر روی هزینه تعویض بخاری آب به دلیل آب و هوا و قیمت سوخت تأثیر بگذارد.

تانک در مقابل تانک


آبگرمکن ها به دو سبک اصلی عرضه می شوند: سبک مخزنی و بدون مخزن. یک بخاری آب مخزنی آب گرم را در یک مخزن بزرگ ذخیره می کند که به طور معمول از 30 تا 80 گالن را در خود نگه می دارد. بیش از 90 درصد آبگرمکن های نصب شده در ایالات متحده آمریکا آبگرمکن هایی به سبک مخزن هستند. قیمت آبگرمکن های ایستاده معمولاً دو تا سه برابر بیشتر از بخاری های سبک مخزنی است. نصب آنها دشوارتر است و هزینه بیشتری برای کارگران دارند. مزیت اصلی آبگرمکن های ایستاده این است که آنها با یک سری سیم پیچ فوق العاده گرم ، مقدار بی پایان آب گرم را تأمین می کنند.

هزینه متوسط ​​، شامل نیروی کار و مواد ، برای آبگرمکن های سبک مخزنی از 700 دلار تا 2000 دلار است. عمر آنها معمولاً بین هشت تا 15 سال است و می توانند از طریق گاز ، پروپان ، برق و انرژی خورشیدی کار کنند. نصب آنها نسبتاً آسان است ، اما فضای زیادی را اشغال می کنند و همیشه روشن هستند و این باعث می شود انرژی زیادی مصرف شود.

هزینه های آبگرمکن ایستاده می تواند از 1000 تا 3000 دلار باشد و یک آبگرمکن ایستاده می تواند بیش از 20 سال دوام داشته باشد. این آبگرمکن ها می توانند از طریق گاز ، برق و پروپان کار کنند و نصب آنها به طور قابل توجهی بیشتر طول می کشد – گاهی اوقات تا 10 ساعت هم طول می کشد. بخاری های بدون مخزن کوچکتر هستند و فضای کمتری را اشغال می کنند ، اما نصب آنها گران است. آنها برای خانه های آب و هوای سرد مناسب نیستند و ممکن است خانه های بزرگتر به چندین واحد برای تأمین آب گرم مناسب احتیاج داشته باشند.

موقعیت جغرافیایی


موقعیت جغرافیایی خانه بر هزینه کلی قیمت سوخت و هزینه تعویض آبگرمکن تأثیر می گذارد. بسته به جایی که آبگرمکن بوتان در خانه قرار دارد ، آب و هوا می تواند بر مصرف انرژی و دمای آب ورودی به بخاری تأثیر بگذارد. هرچه آب هنگام ورود به بخاری سردتر شود ، انرژی بیشتری برای گرم شدن آن به دمای مورد نظر نیاز است. هنگام تصمیم گیری در مورد بهترین نوع آبگرمکن در خانه شما باید قیمت سوخت محلی در نظر گرفته شود.

مکان سیستم


موقعیت آبگرمکن در خانه همچنین می تواند هزینه تعویض آبگرمکن را تحت تأثیر قرار دهد. اگر آبگرمکن در یک اتاق زیر شیروانی یا زیرزمین در مکانی دشوار برای دسترسی قرار دارد ، یا اگر نصب کنندگان مجبورند یک آبگرمکن را از چند پله بالا یا پایین ببرند ، ممکن است هزینه های اضافی به قیمت نصب اضافه شود. از آنجا که خطر نشت آب گرمکن آب همیشه وجود دارد ، محل قرارگیری آبگرمکن مهم است تا در صورت نشت ، خسارت قابل توجهی به خانه وارد نشود.

اندازه


مبلغی که برای تعویض آبگرمکن دیواری پرداخت خواهید کرد نیز به اندازه بخاری آب بستگی دارد. ابعاد گرمکن های سبک مخزنی از 20 تا به بالا 100 گالن ذخیره سازی است ، اما اندازه مخزن 40 گالنی متداول ترین است. مخزن 40 گالنی برای یک خانوار دو نفره کافی است ، اما اگر بیش از یک خانوار پنج نفره داشته باشید ، مخزن 60 تا 80 گالنی بسیار بهتر کار می کند. آبگرمکن 30 گالنی به سبک مخزن تقریباً 270 تا 900 دلار کار می کند و یک مخزن 80 گالنی از 1000 تا 3000 دلار است.

تایپ کنید


انواع آبگرمکن ها از گاز طبیعی یا برق استفاده می کنند. به طور متوسط ​​، یک بخاری آب گاز طبیعی 100 تا 200 دلار بیشتر از آبگرمکن های برقی است. گرمایش توسط سیم پیچ الکتریکی یا چراغ خلبان گاز تأمین می شود. حتی اگر آبگرمکن های گازی طبیعی هزینه بیشتری دارند و از نظر صرفه جویی در مصرف انرژی فوق العاده نیستند ، گران بودن برق باعث می شود گزینه گاز طبیعی در طولانی مدت به صرفه ترین گزینه تبدیل شود. آبگرمکن های برقی آب ممکن است برای آپارتمان های کوچک یا مناطق بسیار محدود بهترین عملکرد را داشته باشند زیرا نیازی به تخلیه ندارند.

هزینه ها و ملاحظات اضافی


هنگام تهیه بودجه برای هزینه تعویض آبگرمکن برقی ، معمولاً عوامل و ملاحظات هزینه اضافی وجود دارد. هزینه کار برای نصب یک آبگرمکن ایستاده استاندارد از 150 تا 800 دلار است. هزینه های نیروی کار به دلیل اندازه و نوع آبگرمکن ایستاده و محل نصب می تواند متفاوت باشد. هزینه های اضافی می تواند شامل ضمانت تمدید ، حذف و دفع آبگرمکن قدیمی ، مجوزها ، نصب خطوط آب و گاز ، لوله کشی ، کار برقی یا نجاری ، تبدیل سوخت و مخازن انبساط باشد.

ضمانتنامه


هر دو واحد آبگرمکن ایستاده به سبک مخزن و مخزن معمولاً با ضمانت نامه ای به طور متوسط ​​هشت تا 12 سال ارائه می شوند. اگر می خواهید پوشش روی بخاری را افزایش دهید ، ممکن است هزینه اضافی داشته باشد.

حذف آبگرمکن موجود


برداشتن آبگرمکن قدیمی بسته به نرخ ساعتی پیمانکار و اندازه و محل قرارگیری واحد ، از 100 تا 500 دلار متغیر است. اگر دسترسی به بخاری دشوار است ، آماده شوید تا هزینه بیشتری را برای از بین بردن آبگرمکن موجود بپردازید.

مجوزها


مجوزهای تعویض آبگرمکن بسته به نوع و میزان کار لازم برای نصب می تواند از 100 تا 1500 دلار باشد. متوسط ​​قیمت مجوز 50 تا 500 دلار است. شما می توانید مجوز را خودتان بگیرید یا از پیمانکار بخواهید این کار را انجام دهد و قیمت را به صورتحساب کلی اضافه کند.

مشاهده لیست قیمت انواع آبگرمکن ایستاده در لینک روبرو : آبگرمکن ایستاده