دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

تعمیرات آبگرمکن ایستاده

اگر آب شما به اندازه کافی گرم یا گرم نیست ، ممکن است مشکل آبگرمکن بوتان داشته باشید. از آنجا که آبگرمکن های ایستاده می توانند به بیرون نشت کرده و باعث آبگرفتگی منازل شوند ، لازم است به محض مشاهده مشکلی ، آبگرمکن خود را معاینه کنید. علائم قابل مشاهده ای وجود دارد که در صورت نیاز به تعمیر آبگرمکن متوجه خواهید شد.

برخی از علائم عبارتند از:

برای تلفن های موبایل
آب ایستاده زیر واحد شما
آب شما گرم نمی شود
شما دمای ناسازگار دارید
تیم تکنسین های ما می توانند با نگاهی به آبگرمکن شما موضوع را تشخیص دهند و راه حل موثری برای شما ارائه دهند.

تعویض های آبگرمکن ایستاده


اگر در چند سال گذشته آبگرمکن  شما نیاز به تعمیرات متعدد داشته باشد ، ممکن است زمان تعویض آن فرا رسیده باشد. یک قانون خوب برای آبگرمکن این است: زیرا طول عمر متوسط ​​بخاری بین 8-12 سال است ، در حدود 5-6 سال نیمه کاره است. اگر هزینه تعمیر بیش از نیمی از هزینه تعویض در آن مرحله باشد ، تعویض آبگرمکن منطقی تر است.

آبگرمکن های مدرن نسبت به واحدهای قدیمی از کارآیی بالاتری برخوردارند ، برای مدت طولانی تری آب گرم ثابت ارائه می دهند و در هزینه های ماهانه شما صرفه جویی بیشتری می کنند. همچنین طول عمر آنها بیشتر است و از ویژگی هایی برخوردار هستند که از خرابی جلوگیری می کنند. اگر شما نیاز به تعویض آبگرمکن برقی خود دارید ، تیم ما می تواند مارک های مختلف شما را راهنمایی کند و محصولات مختلف را برای شما توضیح دهد و به شما کمک کند یکی را متناسب با سبک زندگی و بودجه خود انتخاب کنید.

گزینه های محبوب آبگرمکن ایستاده عبارتند از:

آبگرمکن های معمولی مخزنی: این آبگرمکن ها معمولاً از طریق گاز طبیعی یا برق تأمین می شوند. آنها بسته به نیاز خانواده شما 20 تا 100 گالن آب در خود نگه می دارند.
آبگرمکن خورشیدی: این آبگرمکن ها از نیروی خورشید برای گرم کردن آب استفاده می کنند. آنها بهترین سازگار با محیط زیست آبگرمکن های بازار هستند و همچنین در هزینه های برق و گاز صرفه جویی می کنند. آنها اساساً 14 تا 18 درصد از هزینه های آبگرمکن شما را کاهش می دهند.
آبگرمکن بدون مخزن: این آبگرمکن ها سریعتر از آبگرمکن های سنتی گرم می شوند. همچنین فضای کمتری اشغال می کنند زیرا به مخزن نیاز ندارند.


نگهداری آبگرمکن ایستاده


اگر اخیراً آبگرمکن جدیدی نصب کرده اید و یا آبگرمکن دیواری شما از وضعیت مطلوبی برخوردار است – و می خواهید آن را به همین روش نگه دارید – به خدمات نگهداری معمول نیاز دارید. این یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از خرابی های غیرمنتظره آبگرمکن ایستاده و هزینه های سنگین تعمیر است. همچنین نگهداری منظم باعث افزایش عمر آبگرمکن ایستاده شما می شود. در سیستم گرمایش و تهویه مطبوع یک ساعته ، ما برای اطمینان از داشتن آب گرم در تمام طول سال ، گرگرفتگی معمول ، بازرسی و تعویض قطعات را ارائه می دهیم.

امروز با متخصصین آبگرمکن ما تماس بگیرید!
در صورت نیاز به تعمیرات ، نصب یا تعویض آبگرمکن ایستاده ، تیم متخصص آبگرمکن ما می توانند به شما کمک کنند. شما می توانید اطمینان داشته باشید که تکنسین های سریع ، آگاه و صادق ما به شما کمک می کنند تا مشکلات آبگرمکن ایستاده خود را تا حد ممکن کارآمد برطرف کنید. ما همیشه مایل به پاسخگویی به سالات و کمک به شما در انتخاب محصولی متناسب با نیاز و بودجه شما هستیم.

وقتی قرار ملاقات می گذارید ، تیم ما همیشه به موقع و با ضمانت می رسد. تکنسین های ما تشخیص کاملی از مشکل را ارائه می دهند و راه حل های بالقوه را به شما ارائه می دهند. تشخیص ما با یک طرح کلی ساده از اینکه این شغل شامل چه عواملی است و قیمت آن چه خواهد بود ، بدون تعجب است.

مشاهده لیست قیمت انواع آبگرمکن ایستاده در لینک روبرو : آبگرمکن ایستاده