دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

چه نوعی آبگرمکن بخرید؟

پانزده سال پیش ، انتخاب یک آبگرمکن بوتان جدید بسیار ساده بود. یک لوله کش کنار گذاشته ، مخزن قدیمی شما را جدا و جدا کرده و مخزن مشابه آن را جایگزین کرده است. انجام شده.

امروزه ، گزینه های بیشتری برای جایگزینی آبگرمکن پیری یا خراب در اختیار دارید. علاوه بر فن آوری های جدید که کارایی بخاری آب را با جهش بهبود می بخشد ، شما می توانید لوله کشی هایی را که آب گرم فوری را برای هر شیر آب یا دوش در خانه شما فراهم می کند انتخاب کنید. همه چیز به اولویت ها – و بودجه شما بستگی دارد.

بیایید نگاهی به برخی از امکانات آبگرمکن برای انتخاب بیندازیم.

اولین موارد اول: در مورد نصب انتخاب کنید.
کیفیت نصب آبگرمکن شما به همان اندازه کیفیت آبگرمکن مهم است ، مخصوصاً اگر از گاز طبیعی استفاده می کنید. همیشه با یک لوله کش مجاز کار کنید و مطمئن باشید که نصب شما شامل موارد زیر است:

بررسی فشار آب: فشار زیاد از خیابان دلیل اصلی خرابی آبگرمکن ها است. 80 PSI حداکثر فشار مطلق برای سیستم لوله کشی شماست و پایین تر آن بهتر است. قبل از نصب آبگرمکن جدید ، لوله کش شما باید فشار را بررسی کند و در صورت نیاز ، یک شیر کاهش فشار نصب کند.
مخزن انبساط حرارتی: آبگرمکن شما باید همیشه شامل یک مخزن انبساط حرارتی متصل باشد ، اما تعداد زیادی از لوله کش ها در آتلانتا هنوز آنها را اضافه نمی کنند! یک مخزن انبساط حرارتی با شارژ مناسب به جلوگیری از نشت و کاهش عواقب منفی انبساط حرارتی در داخل آبگرمکن کمک می کند.
بازرسی ایمنی: اگر از گاز طبیعی برای گرم کردن آب خود استفاده می کنید ، لوله کش شما باید اقدامات لازم را برای جلوگیری از نشت مونوکسیدکربن در حین نصب انجام دهد. بعلاوه ، وی باید پس از نصب ، بازرسی ایمنی را انجام دهد تا اطمینان حاصل کند که هیچ مونوکسید کربنی به خانه شما نشت نمی کند.
اکنون در مورد آن آبگرمکن ها …

اگر هزینه آبگرمکن در اولویت است …
آبگرمکن های سنتی و مخزنی کمترین هزینه های جلو را دارند. آیا آنها کارآمدترین گزینه های موجود در بازار هستند؟ نه با یک شوت از راه دور. اما مدلهای موجود امروزه قطعاً کارآمدتر از مخزن ده پانزده ساله ای هستند که احتمالاً تعویض می کنید!

یکی از راه های بهینه سازی کارایی با مخزن استاندارد ، کوچک سازی واحد است. به عنوان مثال ، یک خانواده سه نفره ممکن است به بخاری آب گرم 80 گالنی احتیاج نداشته باشند. فقط به این دلیل که وقتی در آنجا کوچ کرده اید در خانه شما بوده است ، به این معنی نیست که باید اندازه جایگزین شما باشد.

آبگرمکن های 40 یا 50 گالنی معمولاً برای خانواده های سه یا چهار نفره کافی هستند ، اما نیاز شما ممکن است متفاوت باشد.

آبگرمکن های کم مصرف


در PV ، ما علاقه مندان به عملکرد خانه و بهره وری انرژی هستیم. به همین ترتیب ، ما عاشق نصب آبگرمکن های بسیار کارآمد و با ماندگاری طولانی هستیم!

بخاری های آب پمپ حرارتی و مخازن سری Marathon واجد شرایط تخفیف از جورجیا پاور هستند. نه تنها در قبض آب و برق خود صرفه جویی می کنید ، بلکه از نصب نسبتاً کم هزینه برای کالایی با کیفیت بالاتر لذت می برید.

می توانید بگویید ما طرفدار هستیم؟

آبگرمکن های پمپ حرارتی
 

یک آبگرمکن ایستاده پمپ حرارتی – و این یک نقل قول مستقیم از وزارت انرژی ایالات متحده است – برعکس مانند یخچال کار می کند. آبگرمکن های  پمپ حرارتی به جای حذف گرما از یک منطقه کوچک و محدود ، گرما را از محیط اطراف برداشته و به داخل مخزن می آورند. این فرآیند به طور قابل توجهی کارآمدتر از آنچه در مخازن آبگرمکن معمولی اتفاق می افتد است.

آبگرمکن خورشیدی


آماده توقف پرداخت هزینه شرکت های تاسیساتی برای گرم کردن آب خود هستید؟ آبگرمکن خورشیدی جواب می دهد.

همانطور که از نام آن پیداست ، آبگرمکن های خورشیدی از گرمای خورشید برای تأمین آب گرم خانه استفاده می کنند. جمع کننده های خورشیدی بالای خانه شما آب گرم می کنند و یا آن را مستقیماً به داخل خانه می فرستند تا فوراً استفاده کند یا به مخزن عایق بندی می شود.

آبگرمکن دیواری


آبگرمکن بدون تانک

با آبگرمکن بدون مخزن ، آب گرم در مخزن نمی نشیند و منتظر می ماند تا شیر آب را راه اندازی کنید. در عوض ، واحد در صورت تقاضا آب را گرم می کند. فقط درصورت نیاز به آب گرم تولید می شود. مزایای اضافی عبارتند از:

کارایی: آبگرمکن دیواری نسبت به مخازن استاندارد انرژی کمتری مصرف می کنند.
اندازه: از آنجا که کوچک هستند ، آبگرمکن های دیواری گزینه های خوبی برای گرسنگی برای فضا هستند.
ماندگاری: دوام بیشتری نسبت به آبگرمکن های استاندارد دارند.
خطر کمتری: شما کمتر در معرض سیل قرار دارید زیرا آنها هیچ آبی را نگه نمی دارند.
آب گرم فوری چطور؟
بسیاری از افراد به دنبال راهی برای سرعت بخشیدن به روند آوردن آب گرم به شیر آب خود هستند. اگر دوش شما خیلی دورتر از آبگرمکن شما واقع شده باشد ، می دانید که انتظار برای رسیدن آب گرم به آنجا چقدر ناامیدکننده است!

پمپ های چرخش آب گرم به طور مداوم آب را از طریق لوله های آب گرم شما منتقل می کنند و به بخاری برمی گردانند. نتیجه؟ آب گرم همیشه نزدیک است ، حتی اگر یک شیر آب از آبگرمکن شما فاصله داشته باشد.

به عبارت دیگر ، شما آب گرم فوری دریافت می کنید.

قبل از انتخاب اولویت های خود را در نظر بگیرید.
در اینجا یک برگه سریع تقلب برای انتخاب آبگرمکن مناسب آورده شده است. اگر اولویت اصلی شما

هزینه های جلو: با مخزن استاندارد بروید.
بازده انرژی: آبگرمکن ، پمپ حرارتی ، سری ماراتون ، خورشیدی یا بدون مخزن را انتخاب کنید.
صرفه جویی در فضا: Tankless بهترین گزینه است.
حذف هزینه های برق: یک آبگرمکن خورشیدی نصب کنید.
آب گرم فوری: پمپ های چرخش راهی برای پیشرفت هستند.
صرف نظر از واحدی که انتخاب می کنید ، حتما نصابی را انتخاب کنید که به دوام آبگرمکن ، یکپارچگی سیستم لوله کشی و امنیت خانواده اهمیت دهد. نصب بخاری شوخی ندارد. انجام اشتباه آن می تواند به عواقب گران قیمت – یا حتی خطرناک – منجر شود.

PV آبگرمکن را می شناسد و ما به روش های نصب صحیح اختصاص داده ایم. امروز با ما تماس بگیرید تا در مورد گزینه های آبگرمکن برای خانه در منطقه آتلانتا بحث کنیم!

مشاهده لیست قیمت انواع آبگرمکن بوتان در لینک روبرو : آبگرمکن بوتان