دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

آبگرمکن دیواری بوتان چگونه کار می کند؟

وقتی بیشتر مردم به آبگرمکن دیواری فکر می کنند ، به یک مخزن بزرگ فلزی در زیرزمین خود فکر می کنند. اما لازم نیست که باشد.

امروز می توانید یک آبگرمکن دیواری بوتان به اندازه یک چمدان تهیه کنید و می توانید آن را روی دیوار نصب کنید – اگر فضای زیادی را فشار دهید یک مزیت بزرگ است. همین آبگرمکن همچنین می تواند صورتحساب شما را 30 درصد یا بیشتر کاهش دهد و عملاً آب گرم نامحدود و بدون اتمام را به شما بدهد.

خیلی درست به نظر می رسد؟ این دقیقاً همان چیزی است که شما با یک آبگرمکن دیواری که با گاز طبیعی یا پروپان کار می کند بدست خواهید آورد.

نحوه کار آن در اینجا است:

در صورت نیاز به آب گرم ، شیر آب را مانند حالت عادی می چرخانید.
واحد بدون مخزن ، آب سرد را به داخل می کشد و یک عنصر گرمایشی پرقدرت را فعال می کند تا بلافاصله آب مورد نیاز شما – و فقط آب مورد نیاز شما – را برای کار مورد نظر گرم کنید. این بدان معناست که آب در یک مخزن ذخیره نمی کند و گرما را از دست می دهد تا زمانی که منتظر استفاده شود.
عنصر گرمایشی تا زمانی که شیر آب گرم را ببندید ، آب را گرم می کند و همچنین مشعل گاز را خاموش می کند.
خودشه!

به دو دلیل آبگرمکن های دیواری بوتان بسیار کارآمد هستند: اول اینکه ، آنها هرگز نیازی به گرم کردن مجدد آب ندارند (همانطور که آبگرمکن با مخزن بعد از اینکه ساعتها آب آن در یک مخزن در زیرزمین سرد شما نشسته است ، کار می کند.) آبگرمکن های دیواری بوتان نیز از الکترونیک استفاده می کنند همانطور که برخی از آبگرمکن های بوتان معمولی کار می کنند ، بیش از یک چراغ خلبان دائماً روشن می شود.

گرچه آبگرمکن های دیواری بوتان از قبل هزینه بیشتری دارند ، اما می توانند مصرف انرژی را 30 درصد یا بیشتر کاهش دهند و به طور معمول تقریباً دو برابر یک آبگرمکن معمولی دوام می آورند (به طور متوسط ​​تقریباً 20 سال ، در مقایسه با 12 مورد برای سیستم های مخزن دار) – همه در زمان تحویل آب گرم نامحدود در صورت تقاضا.

آیا می خواهید گزینه های آبگرمکن پروپان (از جمله آبگرمکن های غیر مستقیم) را برای خانه پنسیلوانیا خود جستجو کنید؟

مشاهده لیست قیمت آبگرمکن بوتان در لینک روبرو : آبگرمکن بوتان