دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

قیمت آبگرمکن بوتان

شرکت صنعتی بوتان با سابقه ای طولانی و درخشان در خصوص ساخت و طراحی سیستم های گرمایشی از قبیل آبگرمکن فعالیت گسترده ای داشته و سالانه میلیون ها دستگاه آبگرمکن را تولید و روانه بازار رقابت می نماید.

تمامی محصولات شرکت بوتان تایید شده ی واحد نمونه صنعتی از موسسه های استاندارد ملی و بین المللی هستند که روانه بازار می گردند. این شرکت با بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی ها و با هدف وارد کردن تکنولوژی اروپایی به صنعت ایران همواره آبگرمکن گازی دیواری مدرن و پیشرفته طراحی و ارائه می نماید.

آبگرمکن بوتان با موقعیت نصب دیواری در ظرفیت های مختلف مناسب استفاده در ساختمان های مسکونی و اداری به منظور تامین آبگرم مصرفی بهداشتی به شیوه ای مدرن تهیه و ساخته می شوند. در ادامه به سری های تولید شده آبگرمکن بوتان همراه با تصاویر اشاره ای خواهیم داشت. قابل توجه شما کاربر گرامی که آبگرمکن بوتان با گارانتی اصلی در وبسایت بامین تهویه موجود می باشد.

آبگرمکن های دیواری بوتان دارای استاندارد ملی ایران به شماره 1821-2 و نشان کیفیت اتحادیه اروپا CE می باشند. آبگرمکن های دیواری بوتان به دلیل کارکرد با کمترین فشار آب و راندمان حرارتی بالا، صرفه جویی قابل توجهی در مصرف آب و گاز را موجب می شوند.

نسل چهارم آبگرمکن های بوتان، همزمان با عرضه در ایران، به اروپا نیز صادر شده و مطابق با استاندارد های بین المللی، دارای عملکر مشابه با نسل قبل خود ولی با ابعاد کوچکتر و مقاومت بیشتر در مقابل رسوبات و املاح آب بوده است.

آبگرمکن های بوتان از قابلیت تنظیم خودکار شعله متناسب با جریان آب برخوردارند، به گونه ای که همزمان با کم کردن آب از طریق شیر خروجی ، شعله نیز به طور خودکار کوتاهتر می شود. این ویژگی از افزایش ناگهانی دمای آب و نیز آزردن پوست بدن جلوگیری می کندو موجب صرفه جویی در مصرف آب می شود، زیرا دیگر نیازی به اضافه کردن آب سرد نیست.

مشاهده لیست قیمت انواع آبگرمکن بوتان در لینک زیر : آبگرمکن بوتان