دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

نکاتی در مورد حذف و تعویض آبگرمکن

هیچ چیز بدتر از کشف آن دسته از دوش های گرم و گرم نیست که دیگر عادت دارید آنها را گرم کنید. ممکن است آبگرمکن برقی گرم شما نشت کرده باشد یا فقط کار نکرده است. خوب ، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که آبگرمکن خود را تعویض کنید.

عمر متوسط ​​آبگرمکن بین 8 تا 12 سال است. وقتی زمان تعویض دستگاه شما فرا می رسد ، به احتمال زیاد شما همان نوع واحد را انتخاب می کنید – چه بنزین و چه برقی. نکته اصلی انتخاب کارآمدترین آبگرمکن به اندازه کافی بزرگ است که بتواند نیازهای شما را برطرف کند.

یک خانواده چهار نفره به طور متوسط ​​با دو دوش از یک واحد 65 گالنی استفاده می کنند ، اما متخصصان مرکز خانه محلی شما می توانند به شما کمک کنند تا بهترین اندازه را داشته باشید. همچنین ، اطمینان حاصل کنید که هزینه عملکرد سالانه واحد را بررسی کرده اید. این باید روی برچسب کنار آبگرمکن ذکر شود.

حذف آبگرمکن


آبگرمکن ما گاز بود ، بنابراین ما با استفاده از شیر قطع کننده گاز را خاموش کردیم.
منبع تغذیه را خاموش کرده و تمام شیرهای آب گرم خانه را روشن کنید. برای تخلیه کامل مخزن از شلنگ باغ استفاده کنید.
لوله ها سخت لوله کشی می شوند ، که نیاز به قطع خط یا اتصال با شلنگ های اتصال دهنده آبگرمکن ایستاده دارد. در مورد ما ، ما به راحتی اتصال را باز کردیم. لوله ها را جدا کرده و آبگرمکن را جدا کنید. آنها می توانند سنگین باشند ، بنابراین یک مددکار بگیرید و مراقب باشید.


نصب و راه اندازی آبگرمکن


آبگرمکن را در جای خود قرار داده و لوله ها را به هم متصل کنید. اگر آبگرمکن قدیمی شما شیلنگ های اتصال دهنده را اضافه نکرده است.
اطمینان حاصل کنید که شیر آب گرم هنوز باز است و منبع تغذیه را روشن کنید. این باعث می شود هوا در خطوط آب گیر نیفتد. قبل از خاموش کردن ، بگذارید آب از هر شیر آب یک دقیقه جریان داشته باشد. سیم ها را دوباره وصل کنید ، برق را روشن کنید و منتظر بمانید تا آب گرم شود.
نکته: نگهداری روزمره آبگرمکن دیواری ایده خوبی است. آب گرم کن را دو بار در سال تخلیه کنید. این رسوبات را از بین می برد و کارایی آن را افزایش می دهد.

نکته: دکمه دما روی آبگرمکن خود را از نزدیک ببینید و به دنبال کلمه “تعطیلات” بگردید. اگر بیش از پنج روز از کارتان خارج شده است ، تنظیمات آبگرمکن را به “تعطیلات” تبدیل کنید ، این بدان معناست که در هنگام غیبت آب و قبض گرمایشی شما کمی استراحت می کند.

مشاهده لیست قیمت انواع آبگرمکن در لینک روبرو : آبگرمکن