دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

چه زمانی باید آبگرمکن خود را تعویض کنم؟

آب را امتحان کنید آب را احساس کنید. اگر شیر آب گرم را روشن کنید و آب آن سرد باشد ، احتمالاً وقت آن رسیده که مخزن آب گرم خود را تعویض کنید.

مدت زمان آب گرم آبگرمکن ایستاده را بررسی کنید ببینید تأمین آب گرم شما چه مدت طول می کشد. اگر قبلاً دوش های بیشتری را قبل از اتمام آب گرم می گرفتید ، احتمالاً مشکلی در مخزن وجود دارد. ممکن است به مورد جدیدی نیاز داشته باشید.

به دنبال گودال ها بروید تا کف مخزن آب گرم خود را از نظر آب ایستاده بررسی کنید. اگر در اطراف پایه مخزن یا حوضچه های آب وجود داشته باشد یا جریان آب از مخزن به سمت تخلیه کف در جریان باشد ، ممکن است به اندازه کافی نشتی وجود داشته باشد که به جایگزینی نیاز داشته باشید.

نشت های کوچکتر را بررسی کنید اتصالات و اتصالات لوله کشی را بررسی کنید. در صورت وجود آب ، لجن یا خوردگی ، احتمال نشت وجود دارد و ممکن است زمان تهیه مخزن جدید فرا رسیده باشد. اگر مخزن آب گرم شما قدیمی تر است و مرتباً آن را تخلیه و دوباره پر نمی کنید ، تخلیه آن ممکن است در واقع نشت جبران ناپذیری ایجاد کند.

به آن گوش دهید به بخاری آب گرم خود گوش دهید. اگر به طور مكرر صدای خشن می زند ، یا اگر صدای پاپ یا صداهای غیرمعمول دیگری می شنوید ، احتمالاً یك مشكل مکانیکی وجود دارد ، شما به مخزن تعویض نیاز دارید.

سن مخزن را بررسی کنید سن مخزن آب گرم خود را بررسی کنید. بیشتر مخازن آب گرم به مدت 5 تا 10 سال گارانتی می شوند. اگرچه بسیاری از آنها سالها بیش از انقضا گارانتی دوام می آورند ، اما اگر در عملکرد مخزن خود ناکافی باشید و مخزن از تاریخ ضمانت خود فراتر رود ، احتمالاً زمان تهیه مخزن جدید است.

آبگرمکن قدیمی خود را با یک واحد مدرن و بهینه از مصرف انرژی جایگزین کنید

مدل های جدید تا 20٪ کارآمدتر هستند و می توانند تا 700 $ در هزینه های انرژی در طول عمر واحد صرفه جویی کنند.

اکنون تولیدکنندگان عایق کف را بین مخزن و پوسته خارجی آن تزریق می کنند و در نتیجه باعث حفظ گرمای بالاتر می شود. آسترهای شیشه ای جدید مخازن را کمتر در معرض خوردگی و نشت قرار می دهد.

نوع و اندازه مناسب آبگرمکن برقی را نصب کنید و در قبض ابزار خود صرفه جویی کنید!

تکنسین مجاز ThermoCare با توجه به معیارهای زیر نوع مناسب آبگرمکن را برای شما توصیه می کند:

تعداد اعضای خانوار.
تعداد حمام
الگوی استفاده
نوع سوخت ، در دسترس بودن و هزینه آن.
 

آبگرمکن دیواری با عبور از یک سیم پیچ تبادل گرما ، تأمین بی پایان آب گرم را در صورت نیاز ، از بین می برند و تلفات انرژی آماده به کار یک مخزن معمولی را که از سوخت برای حفظ دمای آب حتی در صورت عدم نیاز استفاده می کند ، از بین می برد. تعویض بخاری آبگرمکن دیواری می تواند نتیجه خوبی را به همراه داشته باشد ، زیرا طبق گفته DOE حدود 23٪ کارآمدتر از یک نسخه ذخیره سازی سنتی است. بخاری های آب بدون مخزن نیز با طراحی جمع و جور باعث صرفه جویی در فضا می شوند ، بیشتر دوام می آورند و برای محیط زیست بهتر هستند زیرا مخزن زنگ زده در محل دفن زباله قرار نمی گیرد.

پنج دلیل برای ارتقا  آبگرمکن دیواری

ذخیره انرژی. وقتی بخاری سنتی با آب گرم دارید ، هزینه می کنید تا آب را دائماً گرم کنید ، حتی وقتی از آن استفاده نمی کنید. با آبگرمکن Tankless ، سیستم فقط در صورت نیاز آب را گرم می کند. این باعث صرفه جویی زیادی در قبض های برق و گاز می شود.
صرفه جویی در مصرف آب وقتی آنجا ایستاده اید و منتظر هستید آب گرم از مخزن به سمت شما باز شود ، چندین گالن آب در حال هدر رفتن است. این می تواند به هزاران گالن آب هدر رفته اضافه کند. اگر هزینه آب را پرداخت کنید ، این می تواند جمع شود. آبگرمکن های بدون مخزن به شما امکان می دهد تا در مصرف آب صرفه جویی کنید.
آب تمیز. متأسفانه ، بسیاری از مخازن قدیمی و گرم آب گرم دچار خوردگی می شوند و آب حمل شده از مخزن می تواند زنگ زدگی و باقی مانده در آن مخلوط شود. با آبگرمکن دیواری ، همان آب تمیز و تمیزی را دارید که هنگام روشن کردن شیر آب سرد دارید.
طول عمر. در حالی که یک بخاری آب مخزنی معمولی قرار است 10 تا 13 سال دوام داشته باشد ، آبگرمکن های بدون تانک تا 20 سال تخمین زده می شود. اگر قصد دارید مدتی در خانه خود بمانید ، این هزینه جایگزینی سنگینی است که پس انداز می کنید.
آسایش تأمین مداوم آب گرم در سراسر خانه شما. آبگرمکن های دیواری برقی ، آب مورد نیاز را گرم می کنند ، بنابراین مانند یک مخزن معمولی محدود به یک منبع ثابت گرم نمی شوید. 4 تا 11 گالن در دقیقه و بدون زمان بهبودی فراهم می کند.

مشاهده لیست قیمت انواع آبگرمکن در لینک روبرو : آبگرمکن