دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

آبگرمکن برقی ارزان قیمت

مقرون به صرفه تر: آبگرمکن های برقی یا گازی؟


در هنگام به روزرسانی آبگرمکن برقی به دنبال کمترین قیمت هستید؟ سپس دور خود را بچرخانید و ما از ورودی و خروجی آبگرمکن متفاوتی استفاده خواهیم کرد که می توانید بدون شکستن بانک خریداری کنید.

آبگرمکن شما به معنای واقعی کلمه مخزنی است که آب را گرم و ذخیره می کند. تمام آبگرمکن مخزن با همان فرض ذخیره آب گرم و رساندن آن به شیرهای آب و دوش هنگام باز شدن کار می کنند. اگرچه ، ممکن است همه آنها از همین ویژگی برخوردار باشند ، اما نحوه گرم شدن آنها بسیار متفاوت است.

مخازنی وجود دارد که با استفاده از گاز طبیعی ، پروپان ، برقی و حتی ترکیبی از تبرید برقی و معکوس گرم می شوند. می تواند کاملاً پیچیده شود! اما برای هدف این مقاله ارزانترین تمرکز خواهیم کرد! گاز طبیعی و برقی.


آبگرمکن گازی دارای یک خط گاز لوله کشی سخت به دریچه گاز آن هستند. یک aquastat دمای مخزن را کنترل می کند و هنگامی که دما پایین می آید و پایین می آید ، سپس “بنگ” مشعل های شما را روشن کرده و آب را گرم می کند.

بنزین توسط شرکت محلی شما تأمین می شود و شما هر ماه قبض دریافت می کنید که حاوی مقدار بنزین شما است. از زمان نوشتن این مقاله ، شرکت خدمات محلی ما در تورنتو ، ON ، کانادا Enbridge است.

آبگرمکن های برقی با همان اصل نظارت بر درجه حرارت آب در مخزن کار می کنند ، اما “عنصر الکتریکی” را برای گرم کردن آب روشن می کنند. این عنصر برقی مشابه مشعل موجود در اجاق برقی شما کار می کند.
بنابراین کدام یک ارزان تر است؟ خب، بستگی دارد.

نرخ های پرداختی شما برای بنزین و برق از مکانی به مکان دیگر متفاوت است و اضافه کاری را تغییر می دهد. ممکن است 10 سال پیش برای گرم کردن باک شما ارزان تر بود اما امروز می تواند دو برابر قیمت بنزین باشد!

از امروز در تورنتو ، کارکرد گاز ارزان تر از برق است.

قیمت آبگرمکن برقی


اما با هزینه عملیاتی به پایان نمی رسد. شما همچنین باید در نظر بگیرید که مخزن چه هزینه ای برای خرید دارد. به طور متوسط ​​آبگرمکن های برقی ارزان تر از آبگرمکن های گازی هستند. برای بررسی انتخاب مخازن برقی مجبور نیستید خیلی دور شوید زیرا در بسیاری از فروشگاه های بزرگ جعبه سخت افزاری موجود است. انبار خانگی در حال حاضر Rheem 39G را با قیمت 494 دلار ارائه می دهد.

اکنون این قیمت به نصب نیاز ندارد که بسته به نوع کاربردی که با فروشگاه بزرگ خریداری می شود ، دیگر نمی تواند از 200-500 دلار اضافی باشد.

هنگامی که با یک شرکت HVAC (مانند خود ما) نصب می شوید ، می توانید 400-600 دلار بیشتر از هزینه یک فروشگاه بزرگ جعبه بپردازید. مزیت این است که شرکت های تهویه مطبوع با شهرت خوب ، شما نصب با کیفیت بالاتر را انجام می دهند ، ترجمه به عملکرد بهتر و شانس بسیار کمتری برای ترک خطرات ایمنی (داستان های ترسناک وجود دارد) وجود دارد. شرکت های معتبر HVAC همچنین ضمانت تهاجمی تری را در مخازن خود ارائه می دهند که در صورت خرابی زودرس زودهنگام به راحتی می توانند هزینه اضافی را پرداخت کنند.

در کل می توانید 700-1000 دلار برای یک آبگرمکن برقی دیواری نصب شده از یک فروشگاه بزرگ جعبه و 1400-1600 دلار برای آبگرمکن برقی از شرکت معتبر HVAC هزینه کنید.

قبلاً اشاره کردیم که هزینه کار برق بیشتر از گاز است. اما اکنون بیایید جلو برویم و این اعداد را وارد کنیم. از اول ژانویه 2018 ، تورنتو هیدرو میانگین هزینه ماهانه بخاری برقی برای خانواده چهار نفره را 44.43 دلار نشان داد. حال بیایید با متوسط ​​عمر یک آبگرمکن به طور متوسط ​​بین 10-15 سال ضرب کنیم. بنابراین به طور متوسط ​​می خواهید 5331.60 دلار – 7997.40 دلار برای عمر کامل مخزن هزینه کنید.

بنابراین واقعاً آبگرمکن برقی چقدر ارزان است؟ برای تعیین یک معیار ، بعداً می توانیم با بخاری آب گازسوز مقایسه کنیم ، خواهیم گفت که ما آن را توسط یک شرکت معتبر HVAC به قیمت 1400 دلار خریداری و نصب کردیم. از آنجا که ما از یک شرکت معتبر HVAC استفاده کرده ایم ، به احتمال زیاد به پایان عمر طولانی تر مخزن یعنی 15 سال ، به طور مساوی 7997.40 دلار رسیده ایم. هزینه ها را با هم جمع کنید و ما در حال بررسی 9397.40 دلار برای گرم کردن آب یک خانواده 4 نفره در تورنتو هستیم.

قیمت آبگرمکن گازسوز


بنابراین آبگرمکن های گازی چگونه اندازه گیری می شوند؟ درست در کنار خفاش متوجه خواهید شد که هزینه خرید آنها از قبل بیشتر است. بسته به خرید بخاری آب گرم کن (PV) یا معمولی. همانطور که بسیاری از خانه ها در حال انتقال به Power-vent هستند ، ما بر روی این نوع مخازن تمرکز خواهیم کرد.

Home Depot در حال حاضر یک مخزن PV Rheem 40G با قیمت 798 دلار لیست می کند. فروشگاه Bix box برای نصب آبگرمکن برقی حدود 400-600 دلار نیروی کار و مواد لازم دارد ، بنابراین در مجموع 1398 دلار در نظر خواهید گرفت. با کار با یک شرکت معتبر HVAC می توانید 400-600 دلار اضافی در ازای آن قیمت با تمام امتیازاتی که قبلاً بحث کردیم انتظار داشته باشید.

توجه داشته باشید ، هنگام نصب آبگرمکن گازی و سپس مخزن برقی ، خطرات ایمنی بسیار بیشتر است. ممکن است ارزش این را داشته باشد که کمی بیشتر هزینه کنید تا خیالی آسوده داشته باشید که داشتن متخصصانی بسیار آموزش دیده که سیستم خود را نصب می کنند و احتمال مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن و نشت گاز را بسیار کاهش می دهد.

اکنون قسمت روی حیله و تزویر ، محاسبه میانگین استفاده از آب گرم برای این مخازن است. بر خلاف برقی ، هیچ مطالعه ای در مورد هزینه متوسط ​​کار با آبگرمکن برای 4 خانواده وجود ندارد. بنابراین برای ادامه ریاضیات خود ، مقاله ای را ارائه خواهیم داد که بیان می کند استفاده از برق تقریباً x5 گرانتر از آن به عنوان نوعی انرژی و سپس گاز طبیعی است (در اتاوا). اما بیایید بسیار محافظه کار باشیم و بگوییم x3 گران تر است.

استفاده از عدد قبلی ما 7997.40 دلار برای کار با آبگرمکن برقی به مدت 15 سال و سپس تقسیم آن بر 3 (چون گاز کارا یک سوم هزینه برق است) با 2665.8 دلار روبرو می شویم.

2665.8 دلار اضافه کنید. که با هزینه 1998 دلار خرید و نصب آبگرمکن در مجموع 4663.80 دلار برای ما به همراه دارد.

بنابراین حداقل در مدت زمان 15 سال یا 3333.6 دلار (7997.40 دلار – 4663.80 دلار) یا هر سال 222.24 دلار پس انداز خواهید کرد.

نتیجه
اگرچه ممکن است خرید ارزان تر آبگرمکن وسوسه انگیز باشد ، اما اگر هزینه انرژی را در نظر نگیرید ، در دراز مدت می توانید بیشتر هزینه کنید. هر شهر از نظر گاز و برق نرخ متفاوتی دارد. مهم است که ببینید چگونه مقایسه می شوند تا مشخص شود کدام یک از آنها ارزان تر است.

این هزینه عملیاتی است که متغیر پنهانی است که واقعاً می تواند چرخش کند که کدام آبگرمکن در واقع ارزان تر است. از امروز گاز در اکثر شهرهای کانادا ارزان تر است.

مشاهده لیست قیمت انواع آبگرمکن در لینک روبرو : آبگرمکن