دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

قیمت آبگرمکن برقی

آیا آبگرمکن بدون مخزن برای شما مناسب است؟


آبگرمکن دیواری چیست؟


آبگرمکن دیواری به دلیل گرم شدن مستقیم آب ، فضای کمتری نسبت به آبگرمکن های ذخیره سازی اشغال می کنند. هنگامی که آب گرم را روشن می کنید ، آب سرد از طریق یک لوله عبور می کند و به داخل واحد آبگرمکن بدون مخزن می رود ، جایی که توسط یک مشعل گاز یا یک عنصر الکتریکی گرم می شود. با این کار می توانید به طور مداوم آب گرم تأمین کنید.

به طور متوسط ​​آبگرمکن های دیواری می توانند در هر دقیقه 2 تا 5 گالن آب گرم تأمین کنند. بر اساس ، آبگرمکن دیواری با گاز می توانند سرعت جریان بالاتری نسبت به مدل های الکتریکی تولید کنند.

برای کسانی که دارای خانواده های پرجمعیت هستند و از طریق آب گرم زیادی عبور می کنند ، نصب بیش از یک آبگرمکن بدون مخزن امری عادی است. این اطمینان می دهد که همیشه آب گرم کافی برای دوش ، لباسشویی و ماشین ظرفشویی در دسترس است.

مزایای آبگرمکن دیواری


آبگرمکن های دیواری (که به آنها واحد “درخواستی” یا بخاری آب گرم فوری نیز گفته می شود) از 30 تا 50 درصد انرژی کمتری نسبت به واحدهای مخزن دار استفاده می کنند و به یک خانواده معمولی در هر سال حدود 100 دلار یا بیشتر صرفه جویی می کنند ، بسته به میزان مصرف آب.

این واحدها فقط هنگام روشن کردن شیر آب را گرم می کنند.
آنها معمولاً با گاز طبیعی یا پروپان کار می کنند.
مزیت اصلی این است که آنها هزینه اضافی گرم نگه داشتن 40 تا 50 گالن آب در یک مخزن ذخیره را از بین می برند ، بنابراین انرژی کمتری هدر می دهید.
آنها همچنین به طور مداوم آب گرم ارائه می دهند که برای پر کردن یک وان آب داغ بزرگ یا یک گرداب ایده آل است.
جمع و جورتر از یک آبگرمکن استاندارد هستند و روی دیوار نصب می شوند.
همین امروز آبگرمکن برقی دیواری EcoSmart ECO 27 را در آمازون تهیه کنید.

معایب آبگرمکن دیواری


عیب اصلی بخاری های آبگرمکن بر اساس تقاضا یا فوری ، هزینه اولیه است.
واحدهای کوچکتری که معمولاً می بینید به اندازه کافی آب گرم تولید نمی کنند تا بیشتر خانوارها سرویس دهی کنند. آنها هر بار فقط یک شیر آب را سرو می کنند – مشکلی اگر بخواهید در حین کار ماشین ظرفشویی دوش بگیرید. واحدهای بزرگتری وجود دارد که می توانند تقاضای کل خانواده را برآورده کنند ، اما گران هستند.
اما از آنجا که واحدهای بدون مخزن دارای مشعل های با قدرت بالا هستند ، همچنین دارای شرایط خاص تخلیه هستند (سیستم دریچه ای مجزا و مهر و موم شده ، که به نصب حرفه ای نیاز دارد). مشعل گازی طبیعی غالباً به لوله گاز با قطر بیشتر احتیاج دارند که این امر به هزینه نصب اولیه می افزاید.

آبگرمکن برقی بدون گاز


بیشترین تفاوت آبگرمکن های برقی بدون مخزن با آبگرمکن های دیواری گاز در کارایی آنهاست. آبگرمکن های برقی دیواری به طور معمول در حدود 98 درصد یا بیشتر کارآمد هستند در حالی که آبگرمکن های بدون مخزن گاز در حدود 80-85 درصد کارآیی دارند. کارکرد آبگرمکن دیواری گاز ممکن است ارزان باشد و به طور معمول دوام بیشتری خواهد داشت.

آبگرمکن برقی بدون مخزن


آبگرمکن دیواری قابل حمل را که به طور معمول یک آبگرمکن حجیم اشغال می کند آزاد می کند. آبگرمکن برقی دیواری از آبگرمکن گازی بدون مخزن کارایی بیشتری خواهد داشت اما بدانید که مدل برقی به برق زیادی احتیاج دارد. آبگرمکن برقی بدون مخزن یک خانه کامل می تواند بیش از 25000 وات برق در مقایسه با 5000 وات برق با بخاری آب معمولی استفاده کند.

آبگرمکن بدون مخزن گاز


عمر آبگرمکن های دیواری گازی نسبت به آبگرمکن های سنتی بیشتر خواهد بود و نسبت به آبگرمکن های معمولی ایمن تر هستند. یک معایب این است که اگر رسوب ایجاد کند ، یک آبگرمکن بدون مخزن می تواند به طور خودکار خاموش شود.

قیمت آبگرمکن برقی


هنگام قیمت گذاری آبگرمکن ، اطمینان حاصل کنید که تخمین بزنید یا پیشنهاد محکمی در مورد هزینه نصب داشته باشید. این یک پروژه انجام خودتان نیست مگر اینکه مهارت سطح بالایی داشته باشید. شما می توانید بهترین آبگرمکن های بدون مخزن را در بسیاری از مراکز خانگی و فروشگاه های تخصصی لوله کشی پیدا کنید.

مشاهده لیست قیمت انواع آبگرمکن در لینک روبرو : آبگرمکن