دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

انواع آبگرمکن

آبگرمکن وسیله ای خانگی است که به راحتی فراموش می شود. تا زمانی که کارها به درستی کار خود را ادامه دهند ، آبگرمکن همان کاری را انجام می دهد که ما از مزایای لباسشویی تمیز ، دوش آب گرم و ظروف سالم استفاده می کنیم. اگرچه تجربه مسائل مربوط به آبگرمکن می تواند باعث پریشانی شدید شود!

اگر وقت آن است که آبگرمکن خود را به روز کنید ، مهم است که بدانید گزینه هایی دارید. در حالی که برخی از موارد توسط ساخت و ساز خانه های شما تعیین می شود (مانند منبع تغذیه) ، ویژگی های دیگری که می توانید انتخاب کنید! مواردی مانند اندازه مخزن ، بدون مخزن یا نبودن ، و کارایی از جمله این گزینه ها هستند.

آبگرمکن برقی و گاز طبیعی از متداول ترین انواع آن هستند. این آبگرمکن های ذخیره سازی سنتی از عایق بندی برای به دام انداختن گرما در داخل سیستم استفاده می کنند.

آب موجود در سیستم افزایش می یابد تا جایی که تنظیمات شما را راضی کند و دما را تا زمانی که آماده استفاده نشوید حفظ کنید. این آبگرمکن ها بسیار کارآمدتر از گذشته هستند و حتی برای برخی از تخفیف ها از طریق تولیدکنندگان یا شرکت های برق واجد شرایط هستند.

روند رو به رشد در صنعت آبگرمکن ، آبگرمکن های بدون مخزن است. این واحدها فضای کمتری نسبت به یک آبگرمکن سنتی اشغال می کنند ، که باعث جذابیت آنها برای مناطق کوچکتر می شود.

بزرگترین ویژگی که به طور کلی علاقه خریداران بالقوه را به اوج خود می رساند ، تامین نامحدود آب گرم است. اینها به عنوان آبگرمکن تقاضا یا آنی نیز شناخته می شوند ، زیرا آب را در خود سیستم نگه نمی دارند. استفاده از “انرژی آماده به کار” باعث می شود که این سیستم ها بسیار کارآمدتر از آبگرمکن ذخیره سازی باشند.

متوسط ​​عمر آبگرمکن حدود 10 سال است. اولین نشانه خرابی معمولاً نشتی کوچک است ، اما این می تواند مسئله بسیار بزرگتری را در داخل واحد نشان دهد. رسوب ، زنگ زدگی داخلی و یا خرابی مکانیک می تواند منجر به تعمیرات پرهزینه در جاده شود.

اگر درباره سن و شرایط آبگرمکن خود مطمئن نیستید ، با ما تماس بگیرید تا ارزیابی واحد را انجام دهیم. وقتی آماده بودید آبگرمکن دیواری خود را تعویض کنید ، ما نیز می توانیم در این زمینه کمک کنیم! برای اطلاعات بیشتر امروز با چاپمن تماس بگیرید.

مشاهده لیست قیمت انواع آبگرمکن در لینک روبرو : آبگرمکن