دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

آبگرمکن مخزنی

یک آبگرمکن با کیفیت فراتر از راحتی خانه است و به صاحبان خانه کمک می کند تا سالم بمانند و پس انداز کنند. وقتی می خواهید لباسشویی یا ظروف خود را تمیز نکنید ، لازم نیست نگران آبگرمکن غیرقابل اطمینان باشید. علاوه بر این ، بعد از یک تمرین سخت و یا انجام کارهای حیاط فشرده ، می خواهید یک دوش آب گرم بگیرید تا خود را تمیز کنید.

نصب آبگرمکن

قبل از اینکه قرار نصب آبگرمکن خود را تنظیم کنید ، با یکی از کارمندان دوست و با دانش ما کار کنید تا بفهمید چه سیستمی برای خانه شما بهترین کار را خواهد کرد. تهیه آبگرمکن مناسب از نظر اندازه ، کارایی و عملکرد کاملاً لازم است تا بتوانید سرمایه گذاری خوبی انجام دهید. یکی از تکنسین های لوله کشی ما می تواند به شما مراجعه کند تا سیستم لوله کشی و چیدمان خانه فعلی شما را بررسی کند تا به شما در انتخاب بهترین آبگرمکن جدید کمک کند.

هنگام خرید آبگرمکن جدید ، اطمینان از اینکه سیستم به درستی راه اندازی شده است تا از مزایای این سرمایه گذاری در خانه بهره مند شوید ، مهم است. McLay Services، Inc حتی می تواند خانه شما را تکرار کند تا کارهای لوله کشی عجیب و غریب را که توسط لوله کش قبلی انجام شده است ، برطرف کند.

یک سیستم کیفیت به شما کمک می کند تا دسترسی سریع به آب گرم را داشته باشید. با این حال ، یک سیستم لوله کشی ضعیف که اجرا می شود می تواند ناسازگاری و تأخیر در دسترسی شما به آب گرم ایجاد کند. این هیچ ارتباطی با آبگرمکن جدید شما ندارد و همه اینها مربوط به این است که چگونه می تواند آب را به وسایل مختلف ، غرق ها و شیر آب های مختلف خانه شما بفرستد.

 آبگرمکن مخزنی

بحث در مورد کدام آبگرمکن برای خانه شما بهتر است؟ چند عامل اساسی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرند:

هر روز چقدر آب استفاده می کنید؟

آیا خانه شما خط بنزین دارد؟

بودجه فعلی شما برای آبگرمکن چقدر است؟

یک آبگرمکن سنتی آب معمولاً یک روز (30-50 گالن) را در خود نگه می دارد. از قبل ارزان تر از واحد بدون تانک است. بخاری های آب مخزن گاز طبیعی قرار است از نیمی از انرژی یک واحد مخزن برقی استفاده کنند.

با این وجود ، در مقایسه با سیستم بدون مخزن ، چند اشکال وجود دارد. سیستم های بدون مخزن همانطور که از نام آنها برمی آید بدون مخزن هستند و فضای کمتری را اشغال می کنند.

یک سیستم مخزنی همچنین از انرژی بیشتری نسبت به سیستم بدون مخزن استفاده خواهد کرد ، زیرا هر بار که استفاده می شود باید کل منبع آب خود را گرم کند. نیاز به گرم کردن بیش از 30 گالن آب به طور همزمان ، به جای 2-3 گالن که یک سیستم بدون مخزن در یک زمان گرم می کند ، همچنین باعث می شود تا آب گرم آبگرمکن مخزن شما تمام شود.

سیستم های آبگرمکن مخزنی دارای طراحی و مفهوم کارآمدتری هستند که در طول عمر آن نیز نشان داده می شود. بنابراین اگرچه ممکن است به طور قابل توجهی هزینه های اولیه بیشتری را برای یک سیستم بدون مخزن پرداخت کنید ، اما در طولانی مدت با صرفه جویی در مصرف انرژی ماهیانه ، بیشتر پس انداز خواهید کرد و می توانید 5-10 سال بیشتر از یک سیستم مخزن سنتی بهره ببرید.

در نهایت ، شما خانه و بودجه خود را بهتر از ما می شناسید. ما خوشحالیم که هر سیستمی را نصب می کنیم که احساس می کنید نیاز به آب گرم خانه شما را برآورده می کند. ما همچنین می توانیم از طریق انجام تعمیرات و کارهای تعمیر و نگهداری لازم که در سیستم شما کار می کند ، در کار با سیستم شما کمک کنیم.

تعمیر آبگرمکن

هیچ چیز بدتر از این نیست که از خواب بیدار شوید و دوش صبح بگیرید تا آماده کار شوید و بفهمید آب گرم ندارید. برای اطمینان از اینکه روز بعد دوش آب و هوای خوبی خواهید داشت ، به بامین تهویه ، شرکت تماس بگیرید.

نگهداری آبگرمکن

بهترین راه برای اطمینان از اینکه با آبگرمکن خود دچار هیچ گونه غافلگیری ناخوشایندی نشوید ، این است که مرتباً با یکی از برنامه های نگهداری ما بازرسی و سرویس می شود.

از سرمایه گذاری خود محافظت کنید و به خود آرامش بخاری آبگرمکن با عملکرد روزمره با آبگرمکن جدید خود را بدهید. تکنسین های ما برای بررسی واحد شما و جلوگیری از خرابی های اساسی و تعمیرات پرهزینه ، مسافت بیشتری را طی خواهند کرد.

مشاهده لیست قیمت انواع آبگرمکن در لینک روبرو : آبگرمکن