دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

مزایا و معایب آبگرمکن برقی

یک آبگرمکن برقی دو مزیت متمایز نسبت به مدل های گاز طبیعی یا پروپان دارد: نصب بسیار ساده تر است ، فقط لازم است که واحد را به درستی سیم کشی کنید. و واحدها خطر ایمنی کمتری دارند ، زیرا به گاز احتیاج ندارند. به همین دلیل ، بدون نگرانی از نزدیک بودن به خط گاز طبیعی یا مخزن پروپان ، می توانید تقریباً در هر مکان از خانه یا محل کار خود یک آبگرمکن برقی قرار دهید.

ابعاد آبگرمکن های برقی از یک واحد 2.5 گالنی ، بر اساس تقاضا ، تا یک واحد با مخزن 80 گالن است. آبگرمکن های برقی موجود در بازار امروز دارای ویژگی هایی هستند که به طور قابل توجهی کارایی و ایمنی آنها را افزایش داده است ، از جمله:

• عایق کف پلی اورتان که از نظر محیط زیست بی خطر است و باعث افزایش حرارت می شود
• مخزن پلی بوتلین با نمای بیرونی فایبرگلاس
• ترموستات اتوماتیک که به شما امکان می دهد دمای آب را در زمان های مختلف در سطوح مختلف تنظیم کنید
• ویژگی های ایمنی که مانع از پخت خشک می شوند ، بنابراین در صورت خشک شدن مخزن کویل ها گرم نمی شوند.

چه زمانی ممکن است آبگرمکن برقی بهترین گزینه شما باشد


اگر در منطقه ای زندگی می کنید که به گاز طبیعی دسترسی ندارد ، باید از بین پروپان ، حرارت برقی آبگرمکن خود را انتخاب کنید. گرچه هزینه پروپان از برقی کمتر است ، نصب یک آبگرمکن پروپان دشوارتر است و برای دسترسی مناسب به مخزن پروپان شما باید در آن قرار داشته باشد. علاوه بر این ، مخزن شما باید به طور منظم پر شود تا شما انرژی لازم برای گرم کردن آب خود را داشته باشید.

با داشتن واحد برق ، تا زمانی که قبض برق خود را پرداخت کنید ، همیشه آب گرم خواهید داشت. علاوه بر این ، شما به طور معمول می توانید یک آبگرمکن برقی در هر نقطه از خانه خود ، از زیرزمین تا کمد تا گوشه ای از آشپزخانه خود قرار دهید.

با ما تماس بگیرید
اجازه دهید لوله کش خدمات عمومی به شما کمک کند تا تشخیص دهید آیا یک آبگرمکن برقی بهترین گزینه برای شماست یا خیر. ما در دسترس هستیم تا هر روز که به کمک ما نیاز دارید ، 24 ساعت شبانه روز ، تماس شما را انجام دهیم. برای برقراری تماس خدماتی یا دریافت پاسخ سوالات خود از طریق شماره 02188306500 با ما تماس بگیرید. از آنجا که ناوگان خدمات بزرگی داریم ، اغلب می توانیم در همان روز به مسائل مربوط به گارانتی و خدمات رسیدگی کنیم. ما همچنین یک سال گارانتی برای تمام قطعات و نیروی کار ارائه می دهیم.

مزایا و معایب آبگرمکن زمینی

از بین انواع آبگرمکن هایی که در بازار وجود دارد ، بیشتر صاحبان خانه بیشتر با آبگرمکن های ذخیره سازی معمولی آشنایی دارند. یکی از دلایل محبوبیت این نوع آبگرمکن ها این است که از سال 1889 وجود دارد. صاحبان خانه به این نوع آبگرمکن وابسته شده اند و این دلیل خوبی دارد.

مانند هر محصول خانگی ، آبگرمکن های ذخیره سازی دارای مزایا و معایبی هستند.

مزایای آبگرمکن زمینی


هنوز هم بسیاری از مردم آبگرمکن های معمولی را به دلیل تطبیق پذیری بیشتر ترجیح می دهند. به عنوان مثال ، آبگرمکن های آب مخزن ذخیره با منابع مختلفی از جمله پروپان ، گاز طبیعی و برق تأمین می شوند و برخی از سوخت ها ممکن است برای برخی از افراد مفیدتر باشد. برای صاحبان خانه هایی که بخاری مخزن آب با گاز را انتخاب می کنند ، در صورت قطع برق هنوز آب گرم دارند.

علاوه بر کاربرد پذیری ، در اینجا چند مزیت دیگر بخاری های آب مخزن ذخیره سازی آورده شده است.

آنها در انواع مختلف ارائه می شوند
آبگرمکن های ذخیره سازی از 30 تا 80 گالن آب گرم را در خود نگه می دارند. وقتی نوبت به تهیه آبگرمکن مخزنی برای خانه می رسد ، آسان است یکی را انتخاب کنید که اندازه آن برای کل خانه صاحب خانه مناسب باشد.

به طور معمول ، خانگی که یک تا دو نفر دارد می تواند با یک آبگرمکن 30 تا 40 گالنی از عهده زندگی برآید. یک خانواده شش نفره باید خانواده ای را انتخاب کنند که حداقل 60 گالن آب گرم در آن نگه داشته شود. دانستن اوج تقاضای ساعت و درجه بندی ساعت اول (FHR) بخاری آب نیز بهترین اندازه را برای یک خانوار تعیین می کند.

نصب نسبتاً ارزان است
لوله کش های حرفه ای سال هاست که با آبگرمکن برقی  کار می کنند ، به این معنی که در نصب آنها مهارت کافی دارند. از آنجا که نصب آنها ساده است و می توان آنها را به سرعت نصب کرد ، نصب آنها نسبت به انواع دیگر آبگرمکن هزینه کمتری دارد.

طبق محاسبات انجام شده توسط وزارت انرژی ایالات متحده (DOE) ، یک آبگرمکن مخزن ذخیره که 50 گالن آب را در خود نگه می دارد ، برای نصب حدود 865 دلار هزینه دارد. این را با یک آبگرمکن بدون مخزن مقایسه کنید که فقط برای نصب بیش از 2000 دلار هزینه دارد.

معایب آبگرمکن


متأسفانه ، آبگرمن ایستاده به اندازه انواع جدیدتر آبگرمکن ها ، مانند گرم کن های بدون مخزن ، بازده خوبی ندارند. در موارد خاص ، آبگرمکن های بدون مخزن می توانند تا 34٪ بیشتر از انواع معمولی مصرف انرژی داشته باشند.

علاوه بر اینکه به اندازه انواع جدیدتر آبگرمکن کم مصرف نیست ، در اینجا چند معایب دیگر آبگرمکن مخزن ذخیره سازی وجود دارد.

طول عمر آنها کوتاهتر است
وقتی صاحب خانه هزینه یک وسیله را پرداخت می کند ، آنها می خواهند ارزش پول خود را بدست آورند ، این بدان معنی است که باید مدت زمان طولانی باشد. متأسفانه برای بخاری های آب مخزن ذخیره سازی ، ممکن است همیشه اینطور نباشد.

به طور متوسط ​​این نوع آبگرمکن ها معمولاً بین 8 تا 12 سال دوام می آورند. این را با یک آبگرمکن دیواری مقایسه کنید ، که ممکن است گاهی اوقات بیش از 20 سال طول بکشد.

آنها می توانند خطرناک تر باشند
آبگرمکن های ذخیره سازی نیز منفجر شده اند. این می تواند به چند دلیل مختلف اتفاق بیفتد ، از جمله:

آب سخت درون مخزن شروع به جمع شدن می کند
میله آند معیوب باعث زنگ زدگی مخزن می شود
فشار زیادی در مخزن جمع می شود


خطر دیگر آبگرمکن زمینی ایستاده این است که یک معیوب می تواند باعث ایجاد دمای نامنظم آب شود ، که می تواند خطر سوختن پوست را افزایش دهد. هنگامی که پوست فقط در مدت دو ثانیه در معرض دمای آب 150 درجه قرار می گیرد ، می تواند باعث سوختگی درجه سه شود.

همانطور که مشاهده می کنید ، آبگرمکن های ایستاده مزایا و معایبی دارند. اگر برای تصمیم گیری در مورد برآورده کردن یا نبودن آبگرمکن زمینی ایستاده به کمک نیاز دارید.با متخصصان بامین تهویه تماس بگیرید.

مشاهده لیست قیمت انواع آبگرمکن برقی در لینک روبرو : آبگرمکن برقی