دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

معرفی آبگرمکن بوتان

آبگرمکن منازل شما برای عملکرد و راحتی آن بسیار ضروری است. اگر آبگرمکن شما برود ، می تواند سردردهای زیادی ایجاد کند – دوش سرد و ماشین ظرفشویی غیرقابل استفاده می تواند کمترین مشکل شما باشد.

به همین ترتیب ، داشتن یک ایده کلی درباره نحوه کار آبگرمکن منازل مهم است. دانستن اصول می تواند استرس شما و خانواده شما را از بین ببرد ، بنابراین ما یک راهنمای مختصر برای کمک به شما جمع آوری کرده ایم.

شرکت بوتان از اولین تولید کننده آبگرمکن دیواری در ایران می باشد. آبگرمکن دیواری بوتان جزو بهترین ، کم استهلاک ترین و مدن ترین آبگرمکن دیواری در ایران می باشد. بوتان بزرگترین تولید کننده آبگرمکن دیواری در قاره آسیا و سومین تولید کننده بزرگ آبگرمکن دیواری در دنیا می باشد که تنها صادر کننده آبگرمکن دیواری به اروپا می باشد.

آبگرمکن دیواری بوتان در مدلهای مختلف برای کاربری های مختلف تولیدمی شود.آبگرمکن بوتان دارای ایمنی منحصر به فرد می باشد که خیال مصرف کننده را از خطرات احتمالی در آبگرمکن های دیواری راحت می کند. آبگرمکن بوتان دارای استاندارد CE اروپا و استاندارد ملی ایران می باشد.آبگرمکن دیواری بوتان دارای 3 سال ضمانت می باشد

آبگرمکن های دیواری بوتان دارای استاندارد ملی ایران به شماره 1821-2 و نشان کیفیت اتحادیه اروپا CE می باشند. آبگرمکن های دیواری بوتان به دلیل کارکرد با کمترین فشار آب و راندمان حرارتی بالا، صرفه جویی قابل توجهی در مصرف آب و گاز را موجب می شوند.

نسل چهارم آبگرمکن بوتان، همزمان با عرضه در ایران، به اروپا نیز صادر شده و مطابق با استاندارد های بین المللی، دارای عملکر مشابه با نسل قبل خود ولی با ابعاد کوچکتر و مقاومت بیشتر در مقابل رسوبات و املاح آب بوده است. آبگرمکن های بوتان از قابلیت تنظیم خودکار شعله متناسب با جریان آب برخوردارند، به گونه ای که همزمان با کم کردن آب از طریق شیر خروجی ، شعله نیز به طور خودکار کوتاهتر می شود.

این ویژگی از افزایش ناگهانی دمای آب و نیز آزردن پوست بدن جلوگیری می کندو موجب صرفه جویی در مصرف آب می شود، زیرا دیگر نیازی به اضافه کردن آب سرد نیست.

مدل های شمعک دائم بوتان همواره در حالت آماده به کار بوده و هر زمان که شیر آب گرم باز شود، این شمعک مشعل را روشن نموده و آب گرم مورد نیاز تامین میود. این مدل ها دارای محفظه احتراق باز بوده و اکسیژن مورد نیاز خود را از محیط تامین میکنند، به این صورت که اکسیژن مورد نیاز جهت احتراق دستگاه را از فضای محل نصب تامین نموده و محصولات احتراق را توسط دودکش استاندارد ساختمان، به محیط خارج ساختمان هدایت مینمایند.

مشاهده لیست قیمت آبگرمکن بوتان و دیگر مشخصات در لینک روبرو : آبگرمکن