دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

نصب آبگرمکن

انواع بخاری آب


ما نصب سریع و قابل اعتماد آبگرمکن را برای هر نوع بخاری آب ارائه می دهیم. با وجود تعداد زیادی از افراد در آنجا ، ممکن است انتخاب شما دشوار باشد. آبگرمکن های مخزنی سنتی آب داغ را تا زمانی که به آن نیاز داشته باشید ذخیره می کنند و در اندازه های مختلف عرضه می شود ، از مدل های 30 گالنی گرفته تا مدل های 80 گالنی و منابع مختلف انرژی ، از برق گرفته تا گاز گرفته تا پروپان.

بهترین انتخاب


مطمئن نیستید کدام نوع آبگرمکن برای خانه یا محل کار شما مناسب است؟ با ما تماس بگیرید – ما به شما در توضیح تفاوت ها کمک خواهیم کرد و به شما کمک می کنیم تصمیم بگیرید که برای شما بهترین است. پس از تصمیم گیری ، ما تمام ابزار و تجهیزات درجه حرفه ای خود را به همراه خواهیم آورد و آنها را در کمترین زمان نصب خواهیم کرد ، بنابراین شما می توانید در اسرع وقت از آب گرم لذت ببرید.

مهم نیست که شما چه نوع آبگرمکن دارید یا به آن علاقه دارید ، متخصصان بامین تهویه می توانند به شما کمک کنند. برای خدمات نصب آبگرمکن ما امروز با ما تماس بگیرید.

نحوه نصب آبگرمکن گازی


بامین تهویه درمورد آبگرمکن خود برای مشتری توضیح می دهد.
اگر تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که آبگرمکن خود را عوض کنید ، ممکن است یک تعویض آسان به نظر برسد. از نظر سطح ، کار دشواری نیست: مخزن قدیمی را تخلیه می کنید ، بنزین و آب را خاموش می کنید ، همه چیز را در آبگرمکن قدیمی جدا می کنید ، آن را بیرون می کشید و آبگرمکن جدید را قلاب می کنید.

اتصالات زیادی برای لغو اتصال وجود ندارد ، فقط تأمین گاز و اگزوز (دودکش) و خطوط ورود آب سرد و خارج شدن آب گرم است. اما حتی اگر یک کار به ظاهر ساده باشد و برای انجام آن به زمان زیادی احتیاج ندارید ، اما سایت های بهسازی منزل مانند Home Depot از دشواری نصب آبگرمکن گاز به عنوان “پیشرفته” استفاده می کنند. یک دلیل خوب برای آن وجود دارد

نکات ایمنی


با وجود نصب به ظاهر آسان ، این با گاز کار می کند که رتبه “پیشرفته” را برای این کار توجیه می کند. کار با بنزین به طور بالقوه برای شما ، خانواده و حتی کسی که با شما دیوار مشترک دارد یا در نزدیکی خانه شما قرار دارد بسیار خطرناک است.

هنگامی که آبگرمکن جدید خود را نصب می کنید ، باید بنزین را خاموش کنید تا بتوانید خط تغذیه را جدا کرده و آن را به بخاری جدید آب گرم متصل کنید. مهم است که خط تأمین گاز و همچنین گرماگیر و اگزوز به طور صحیح متصل شوند. پس از اتصال آبگرمکن جدید ، می توانید بنزین را دوباره روشن کنید ، اما باید خط را برای نشتی بررسی کنید.

برای آماتور در خانه ، این معمولاً به معنای کوتاه کردن اتصال با آب صابون و تماشای حباب است. از طرف دیگر ، یک نصاب حرفه ای نه تنها تجربه بیشتری در کار با خطوط بنزین و در نتیجه آزمایش و خطای کمتری خواهد داشت ، بلکه از تجهیزات لازم برای تشخیص نشت گاز با اطمینان بیشتری برخوردار خواهد بود و امنیت شما و خانواده را حفظ می کند.

مشاهده لیست قیمت انواع آبگرمکن در لینک روبرو : آبگرمکن

تخصص لوله کشی
اگرچه لوله کشی مورد نیاز در نصب آبگرمکن گازی خطرات مشابه کار با خطوط سوخت را به همراه ندارد ، اما ایده خوبی است که شخصی که این کار را انجام می دهد تجربه لوله کشی داشته باشد. اتصالات نه تنها نیاز به اتصال صحیح دارند ، بسته به سن آبگرمکن قدیمی ، نحوه نصب آن و اینکه آیا جایگزینی یک نسخه جدید است ، شاید لازم باشد لوله کشی را نیز به روز کنید.

به روزرسانی ها و به روزرسانی ها
سرانجام ، اگر سیستم شما برای مطابقت با استانداردهای مدرن نیاز به به روزرسانی دارد ، یا اگر می خواهید یک سیستم آب گرم پیشرفته تر ، مانند آبگرمکن گازی بدون مخزن را ارتقا دهید ، به دنبال کار بسیار بزرگتر از مبادله ساده هستید یک آبگرمکن برای دیگری قرار دهید. اگر از یک آبگرمکن ذخیره سازی سنتی در حال ارتقا هستید ، یک سیستم بدون مخزن باید با خطوط بنزین جدید ، خطوط آب جدید و سیستم تهویه جدید مجهز شود ، و این ارتقا than را بسیار پیشرفته تر از مهارت های متوسط ​​انجام می دهد -خودت

نصب حرفه ای آبگرمکن


اگر می خواهید آبگرمکن خود را تعویض کنید ، برای رعایت ایمنی ، به نصب حرفه ای بپردازید. نه تنها با جلوگیری از هرگونه اشتباه تازه وارد ، شما و خانواده تان را ایمن تر می کند ، بلکه به این معنی است که این کار را سریع و کارآمد انجام می دهید تا بتوانید به صورت عادی به زندگی برگردید.

علاوه بر این ، می توانید گزینه های ارتقاgrade خود را با یک متخصص آگاه در میان بگذارید تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا سیستم آب گرم قدرتمندتری برای خانواده شما مناسب است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نصب آبگرمکن گازی یا برنامه ریزی با یکی از تکنسین های مجرب ما ، امروز با بامین تهویه تماس بگیرید.

مشاهده لیست قیمت انواع آبگرمکن در لینک روبرو : آبگرمکن