دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

اجزای آبگرمکن

کسب اطلاعات در مورد اجزای آبگرمکن ممکن است در آن ماههای سرد زمستان به شما کمک کند! شما مانند بسیاری از وسایل خانه خود ، ممکن است متوجه نشوید که چقدر به آبگرمکن خود تکیه می کنید تا اینکه ، در مرده زمستان ، کار خود را متوقف کند.

مشکلات مربوط به آبگرمکن شما از تعمیراتی بسیار جزئی و آسان برای تعمیرات یا تعویض پرهزینه است. در بعضی موارد ، ممکن است با خطر خطر آسیب دیدگی روبرو شوید. هنگامی که شما تصوری ندارید که با آبگرمکن چه اتفاقی می افتد ، نمی توانید به راحتی دلایل احتمالی را تعیین کنید.

این امر باعث می شود تا مسائل ریز در زیر رادار بچرخد و در هنگام استخدام یک لوله کشی هزینه تعمیرات بیشتری برای شما به همراه داشته باشد. با فهمیدن مؤلفه ها و کارکردهای مختلف آبگرمکن خود می توانید طول عمر آن را طولانی تر کنید ، کارایی آن را بهبود بخشید و در هزینه های زیادی صرفه جویی کنید.

ورودی آب سرد: برای اینکه آبگرمکن بتواند آب را گرم کند ، باید از لوله کشی شما منبع آب وجود داشته باشد. این ورودی آب سرد است که هر زمان مخزن شروع به تخلیه می کند ، آب گرم آبگرمکن را برای گرم کردن آب فراهم می کند.
تخلیه ساعت: به صورت دوره ای ، شما یا یک لوله کش واجد شرایط باید آبگرمکن خود را تخلیه کرده و رسوب جمع آوری را در آنجا تمیز کنید. ساعت تخلیه در پایین مخزن قرار دارد و به شما امکان اتصال شلنگ را برای تخلیه مخزن می دهد.

مشاهده لیست قیمت آبگرمکن در لینک روبرو : آبگرمکن


منبع تغذیه 220 ولت (برقی): آبگرمکن برقی برای تولید گرما به یک منبع انرژی متکی هستند. منبع تغذیه به سیستم الکتریکی شما متصل است. اغلب ، سیم های منبع تغذیه شما به ترموستات فوقانی بخاری آب قلاب می شوند.
منبع آب داغ: مخزن آبگرمکن برقی شما آب شما را گرم می کند ، اما باید راهی برای انتقال آب گرم به سایر قسمت های خانه شما داشته باشد. لوله کشی خانه شما به محل خروجی بخاری آب گرم شما متصل است و آب گرم شده را از مخزن بیرون می آورد
دریچه (گازسوز): تولید گرما از طریق گاز طبیعی اگزوزهایی را ایجاد می کند که می تواند برای نفس کشیدن انسان سمی باشد. دریچه آبگرمکن یا دودکش ها اگزوز را با خیال راحت از مخزن و بیرون از خانه بیرون می کشد.
ترموستات (برقی): تمام بخاری های آب دارای ترموستات هستند اما بسیاری از آبگرمکن های برقی دارای دو مورد هستند. در یک بخاری برقی ، هر ترموستات به یک عنصر گرمایش وصل می شود. ترموستات فوقانی آب را در سوم بالایی مخزن گرم می کند و سپس ترموستات پایین تر قسمت های دیگر آب را گرم می کند.
منیزیم آند (الکتریکی): مواد معدنی موجود در آب می توانند با گذشت زمان مخزن را فاسد کنند. میله آند برای جذب مواد معدنی ابتدا طراحی شده است ، به طوری که میله قبل از مخزن دچار خوردگی می شود. در نتیجه میله آند باید به طور مرتب تعویض شود.
Dip Tubes: جزء گرمایش آبگرمکن گازسوز در پایین قرار دارد ، بنابراین ابتدا باید آب سرد در آنجا تحویل داده شود. لوله شیب برای گرم کردن سریع و کارآمد ، آب سرد را به قسمت زیر مخزن می فرستد.
دودکش های دودکش (گازسوز): در داخل دودکش یا دریچه آبگرمکن گازسوز جزءی به نام “حفره دودکش” است. این حفره با هدایت گرما به درون مخزن به جای دریچه ، باعث افزایش کارایی در سیستم می شود.
مخزن شیشه ای (دارای گاز): مخزن بخاری آب گرم با یک ماده محافظ اندود شده است که به منظور به حداقل رساندن خوردگی و نشت ساخته شده است. این مواد ممکن است از شیشه ، فولاد ضد زنگ یا حتی سیمان باشد.
عایق کاری (گازسوز): انتقال حرارت فرایندی است که توسط آن گرما یک منطقه خاص را ترک می کند ، در این حالت آبگرمکن شما است. عایق کاری در بخاری آب باعث کاهش تلفات گرما می شود ، اما می تواند پس از چندین سال استفاده ، راندمان خود را از دست بدهد.
شیر / فشار تسکین فشار: هرچه آب آبگرمکن شما را ترک می کند ، تغییر فشار و دما ایجاد می شود. بدون توانایی تسکین فشار ، آبگرمکن می تواند ناپایدار شود. شیر تسکین دما / فشار برای نظارت و رهاسازی فشار در صورت رسیدن به سطح ناپایدار طراحی شده است.

شیر کنترل (گازسوز): آبگرمکن شما از طریق شیر کنترل به منبع گاز طبیعی شما وصل شده است. این دریچه سوخت را به اجزای مختلف آبگرمکن هدایت می کند ، به شما این امکان را می دهد تا خلبان را روشن کنید و آب را گرم کنید. قبل از انجام هرگونه تعمیر و نگهداری یا تعمیر در آبگرمکن ، همیشه باید خاموش شود.
گازرسانی (گازسوز): بدون منبع گاز ، بخاری آب گرم شما نمی تواند کار کند. منبع تغذیه گاز به شیر کنترل متصل می شود و منبع تغذیه ای مناسب برای بخاری آب را ایجاد می کند. برای عملکرد صحیح آبگرمکن ، منبع تغذیه همیشه باید وصل شود.
گاز سوز (گازسوز): آبگرمکن های گاز طبیعی از طریق سوزاندن حرارت ایجاد می کنند. گاز طبیعی در پایین مخزن به مشعل فرستاده می شود که باعث ایجاد گرما برای آب و اگزوز حاصل از دریچه می شود.
استفاده از نصب آبگرمکن ساده ای به نظر می رسد ، اما باید بدانید که چگونه کار می کند. با آگاهی از اجزای داخلی آبگرمکن ، می توانید مشکلات را قبل از بروز فاجعه تشخیص دهید ، در صورتحساب ابزار خود پس انداز کنید و خانواده خود را ایمن نگه دارید.

مشاهده لیست قیمت آبگرمکن در لینک روبرو : آبگرمکن