دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

3 تفاوت بین دیگ بخار و آبگرمکن

خانه شما دارای مؤلفه های مختلف زیادی است که به اطمینان از عملکرد مؤثر آن کمک می کند ، بنابراین هنگام شنیدن اصطلاحات خاصی که شبیه به هم هستند ، سردرگم می شوید. این امر به ویژه هنگامی که شرایط دیگ بخار و بخاری را می شنوید صادق است.

به طور معمول ، این دو اصطلاح تصور می شود که یکسان هستند ، و بسیاری از مردم احساس می کنند که آنها عملکردهای دقیقی دارند. تفاوت های مختلفی وجود دارد که باید درک شود و به شما کمک می کند تا بدانید کدام یک از این دو بهترین گزینه برای شماست.

آبگرمکن چیست؟


اگر آن مخزن ذخیره بزرگ آب را در جایی در خانه دارید ، آن آبگرمکن است. این آب را نگه می دارد و برای گرم کردن آب از گاز یا برق استفاده می کند و آن را در آن درجه حرارت خاص نگه می دارد تا صاحب خانه به آن احتیاج داشته باشد.

آب گرم در مواقع نیاز مانند استحمام یا دوش گرفتن ، شستن لباس یا هنگام انجام ظروف توزیع می شود. هنگامی که آب گرم از مخزن آزاد می شود ، آب سرد بیشتری جمع می شود تا بعداً گرم شود و از آن استفاده شود.

مسئولیت یک دیگ چیست؟


در حالی که این واقعیت شبیه به این واقعیت است که می تواند به آب گرما کمک کند ، کارکردهای بیشتری وجود دارد که یک دیگ بخار قادر است. از دیگ بخار می تواند برای تأمین گرما به منظور ایجاد آب یا صرفاً گرم کردن خانه استفاده شود.

اگر خانه شما دارای سیستم گرمایش هوای اجباری یا سیستم گرمایش تابشی است ، از دیگ بخار یا آبگرمکن برای گرم کردن هوا یا کف استفاده می شود. این یک راه عالی برای اطمینان از راحتی خانواده شما در طول زمستان است.

دیگ بخار VS VS


دیگ بخار آب است و بخاری آب دیگ بخار است ، درست است؟ بسیاری از مردم از کلمه “دیگ” برای هر نوع لوازم آب گرم استفاده می کنند. با این حال ، یک دیگ بخار مانند آبگرمکن کار نمی کند ، و بالعکس. صاحبان خانه در كوینگتون و كنتاكای شمالی همه چیز راجع به هوای سرد و چگونگی اهمیت آن اطمینان از اطمینان از مراقبت در خانه خودشان می دانند. گرفتن وقت برای تشخیص تفاوت بین اجزای مختلف بسیار مهم است بنابراین می دانید

چه چیزی برای شما مناسب است. گیج کردن این دو می تواند روند عیب یابی را پیچیده کرده و ارتباط بین خود و یک متخصص گرمایشی را دشوار کند. بیایید به سه تفاوت بین دیگ بخار و آبگرمکن نگاهی بیندازیم ، در زیر:

1. یک دیگ بخار آب را به سرعت گرم می کند
دیگهای بخار ، پر از لوله های مسی ، لوازم گرمایش پیچیده ای هستند که آب را به بخار تبدیل می کنند. آنها آب را به سرعت در دو کاربرد مختلف گرم می کنند: آب گرم و گرمایش خانه و معمولاً از طریق برق ، گاز طبیعی ، پروپان یا روغن گرمایش تغذیه می شوند. سیستم دیگ بخار آب را گرم می کند تا جایی که جوش می آید و بخار برای انتقال گرما در خانه شما استفاده می شود.

2. یک بخاری آب گرم می کند و آب را ذخیره می کند
آب معمولاً تقریباً 125 درجه گرم می شود. آن را در دمای ثابت تا زمانی که لازم باشد نگه داشته می شود. آب از بالای مخزن کشیده شده و از طریق لوله های شما سوق داده می شود. سپس آب سرد تهویه بخار آب شما را گرم می کند. نکته مهم در اینجا این است که یک بخاری آب تا زمانی که در منطقه خاصی از خانه مورد نیاز باشد ، آب را ذخیره می کند ، در حالی که یک دیگ بخار آب را ذخیره نمی کند – با عبور آب از طریق لوله ها ، به راحتی آب را گرم می کند.

3. آبگرمکن پمپ گرما کارآمدتر است.
بخاری بخاری پمپ آب این نوع آبگرمکن گرما را از هوا بیرون می کشد و این امر اقتصادی تر می کند. با این حال ، این به طور بالقوه می تواند هزینه بیشتری را در مقابل داشته باشد و ممکن است نیاز به نگهداری بیشتری داشته باشد. این موضوع را هنگام انتخاب آبگرمکن مناسب برای خانه خود به خاطر بسپارید ، اما بدانید که هزینه های جلو و هزینه های بازده حتی با گذشت زمان از بین خواهد رفت.

در Rusk Heating & Cooling ، ما حدس می زنیم از همه چیز استفاده می کنیم و به شما در تمام نیازهای خدمات خود کمک می کنیم. وقتی در زمستان گرم و راحت خانه خود نیاز به کمک دارید ، ما در اینجا برای شما هستیم. اگر مشکل دارید یا می خواهید یک دیگ بخار جدید نصب کنید ، ما متخصصان تعمیر بخاری Covington هستیم. با 02188306500تماس بگیرید.

مشاهده لیست قیمت آبگرمکن در لینک روبرو : قیمت آبگرمکن