دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

آموزش نحوه نصب آبگرمکن های برقی

درباره نحوه اجرای یک مدار الکتریکی جداگانه برای آبگرمکن ، کابل های در حال اجرا ، به علاوه نحوه اندازه گیری آبگرمکن برقی برای اندازه اتاق خود بیاموزید.
 

مقدمه
آبگرمکن برقی با ترموستات می تواند گزینه مناسبی برای گرم کردن اتاق سرد باشد. ما استراتژی هایی را برای اضافه کردن آبگرمکن برقی درون دیواری در هر کجا که بخواهید نشان خواهیم داد.

ابزار مورد نیاز


پیچ گوشتی 4 در 1
اره گرد
گیره ها
مته بی سیم
مجموعه بیت مته
Drywall را دیدم
سیم سیار
انبردست لینمن
تستر ولتاژ غیر تماسی
یاب گل میخ
ابزار چاقو

مواد مورد نیاز

کابل 14-2 یا 12-2
پیچ های جلویی
نوار الکتریکی
بخاری
تخته سه لا
جعبه های بازسازی
ترموستات
آجیل سیم

نحوه نصب آبگرمکن برقی با ترموستات

آیا خانه شما یک اتاق یا دو اتاق دارد که فقط در هوای سرد گرم نمی شوند؟ اگر نمی توانید سیستم گرمایش مرکزی را برای گرم کردن اتاق تنظیم کنید ، فکر کنید یک آبگرمکن برقی اضافه کنید. می توانید آبگرمکن های برقی را در دیوارها ، کف ها (بین تیرچه ها) یا در امتداد پایه پایه نصب کنید.

در حالی که گرمای الکتریکی از گاز گران تر است ، آبگرمکن ها و مواد برای نصب بسیار ارزان تر هستند. به خاطر داشته باشید که اینها برای گرمای کمکی هستند نه منبع اصلی. توصیه می کنیم آبگرمکن را روی یک ترموستات عقب افتاده جداگانه قرار دهید که هنگام خانه و استفاده از اتاق ، آن را به طور خودکار روشن کند.

آبگرمکن برقی دیواری DIY با ترموستات

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه آبگرمکن را سفت کنید ، به این معنی که شما باید یک مدار جداگانه را به صفحه اصلی اجرا کنید. این ایمن تر از استفاده از یک آبگرمکن قابل حمل پلاگین است ، که می تواند یک مدار موجود را بیش از حد کند.

ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه آبگرمکن را اندازه بگیرید ، یک مدار جدید 240 ولت ایمن را اجرا کنید و یک ترموستات قابل برنامه ریزی را نصب کنید. ما به شما نشان نمی دهیم که چگونه مدار را به صفحه اصلی الکتریکی وصل کنید. برای آن مرحله یک متخصص برق مجوز استخدام کنید.

بیشتر خانه ها از ظرفیت کافی برای مدار جدید در پنل سرویس برای آبگرمکن برقی با ترموستات برخوردار هستند. اگر دارای مدار شکن هستید ، به دو فضای خالی نیاز دارید. جعبه فیوز می تواند مشکل تر باشد. قبل از شروع پروژه ، به برقكاری كه استخدام می كنید ، پانل خود را بررسی كنید و حلقه برنامه ریزی شده را تأیید کنید حتماً برای دریافت مجوز برقی محلی اقدام کنید تا یک بازرس کار شما را بررسی کند.

مشاهده لیست قیمت آبگرمکن

برنامه سیم کشی آبگرمکن معمولی


این یک برنامه استاندارد و ساده برای سیم کشی آبگرمکن برقی است.
ساده ترین مسیر کابل را بیابید: آبگرمکن را پیدا کنید
مکانی برای بخاری و ترموستات روی دیوار پیدا کنید. حدود 12 اینچ سیم ، مانند چوب لباسی را فشار دهید ، از طریق دیواره سقفی مستقیماً بالای محل آبگرمکن و ترموستات قرار دهید.
در صفحه بالایی سوراخ کنید
عایق را کنار بگذارید تا سیم آویز کت و صفحه های دیواری را پیدا کنید. یک 3/4-دریل حفاری کنید. سوراخ در مرکز صفحات بالا در محل آبگرمکن و ترموستات
سوراخ آبگرمکن را برش دهید
ستون های دیواری را با گل یاب پیدا کنید و سوراخ اندازه ی آبگرمکن را در کنار یک گل میخ برش دهید. چسب و پیچ 12 اینچی بزنید. بلوک 2×4 در قسمت دیواره خشک کن در طرف دیگر دهانه. احتياط: ابتدا سوراخ كوچكی در قسمت جلوی دیوار را برش داده و قبل از مشاهده سوراخ بزرگ ، سیم های برق را بررسی كنید.
سیم را برای بخاری برقی با ترموستات اجرا کنید
انتهای کابل را به 8 فوت بکشید. رشته وزنی کل رشته را از طریق سوراخ رها کنید و سپس حدود 7 فوت کابل را فشار دهید. رشته و کابل را از پایین بکشید و حدود 2 فوت کابل را از طریق سوراخ قطع قطع کنید.

هر نصب بی نظیر است ، بنابراین ابتدا مسیر مدار جدید خود را برنامه ریزی کنید. برای نزدیک شدن کابل از فضاهای باز مانند یک اتاق زیر شیروانی یا زیرزمین استفاده کنید ، سپس آن را از طریق دیوار ماهی کنید.

ابتدا برای نصب آبگرمکن ، لکه ای را روی دیوار داخلی پیدا کنید. گلوله ها را پیدا کنید تا مطمئن شوید فضای کافی بین آنها وجود دارد. برای جلوگیری از مجاری و لوله ها ، از منافذ گرما و دیوارها با وسایل لوله کشی بر روی آنها خودداری کنید.

آبگرمکن نیاز به عمق 4 در دارد. بنابراین حفره دیواره باید حداقل 2×4 فریم باشد. دستورالعمل های سازنده را بخوانید و ترخیص های اطراف آبگرمکن را تأیید کنید. آن را در زیر یک نوار حوله یا در نزدیکی پرده یا هر پارچه دیگری که می تواند آتش سوزی کند نصب نکنید. اطمینان حاصل کنید که هیچ چیزی قابل اشتعال در 3 متر جلوی بخاری قرار ندارد.

ترموستات را دور از هوای گرم قرار دهید. یک پا بالاتر از سوئیچ چراغ موجود گزینه خوبی است. از دیواره مستقیم بالای آبگرمکن و هر دیوار بیرونی خودداری کنید
نکته ماهیگیری
برای کشیدن آسان ، یک مهره سنگین را به یک انتهای رشته وصل کرده و رشته را به کابل بچسبانید ، نوار را در انتهای کابل ضرب کنید.
بخاری را سیم کنید
یک حذفی را از بالای آبگرمکن برداشته و یک / 1-داخل نصب کنید. گیره کابل. نوار 12 از قسمت کابل را برش دهید. آن را از طریق گیره به داخل آبگرمکن فشار دهید تا 1/4 اینچ تا 1 اینچ از پوسته به داخل جعبه امتداد یابد.

قوطی و کابل را درون فضای گل میخ قرار دهید و قوطی را با چهار عدد 1 در قاب ببندید.

پیچ آبگرمکن را نصب کنید
عایق 5/8 را از انتهای هر سیم ببندید ، سپس سیمهای سیاه و ضبط شده را با استفاده از اتصالات سیم به سیمهای آبگرمکن سیاه وصل کنید. سیم زمین لخت کابل را به سیم زمین بخاری سبز وصل کنید. بخاری را درون قوطی فشار دهید و آن را ببندید. مشبک کاور را نصب کنید.

سوراخ كوچكی در سقف را حدود 3 اینچ حفر كنید از دیوار مستقیماً در بالای محل های آبگرمکن و ترموستات. حدود 12 اینچ از آویز کت یا سیم سفت دیگر را از طریق قسمت جلویی داخل اتاق زیر شیروانی بکشید.

در مرحله بعد ، به اتاق زیر شیروانی بروید و با استفاده از سیمها به عنوان راهنما ، صفحات بالایی دیوارهای حمام را پیدا کنید.

عایق ها را به طور موقت کنار بگذارید و به خود فضای کافی برای کار بدهید. مته 3/4-In. سوراخ ها را به طور کامل از طریق صفحات سوراخ کنید ، سپس رشته وزنی را از طریق سوراخ پرتاب کنید تا مطمئن شوید هیچگونه انسداد غیرقابل تحمل در دیوار وجود ندارد.

حالا به داخل حمام بروید و برش در دیوار را برای قوطی بخاری تهیه کنید.

به پشت اتاق زیر شیروانی بروید ، رشته وزنی را تا انتهای کابل آبگرمکن نوار کنید. در هنگام ماهیگیری ، شاید لازم باشد که رشته را به سختی بکشید ، بنابراین مطمئن باشید که سیم و کابل را به طور ایمن نوار کنید. رشته را از طریق سوراخ موجود در صفحه بالا بکشید و کابل را در سوراخ شروع کنید.

ساده تر است که یک کمکی را روی رشته بکشید و کابل را به محض پایین کشیدن راهنمایی کنید. در غیر این صورت ، شاید مجبور شوید چند بار از اتاق زیر شیروانی بالا و پایین بروید.

لازم نیست هنگام ماهیگیری از طریق فضای محصور شده ، کابل را به سمت گل میخ ها گیر کنید بلکه باید کابل را به سمت قوطی ببندید. اطمینان حاصل کنید که کابل ایمن است و نمی تواند بیرون بکشد.

سیم های مدار را به سیم های آبگرمکن وصل کنید. از آنجا که این یک مدار 240 ولتی است ، هر دو سیم سیاه و سفید خوراک گرم هستند. حتماً نوار برقی مشکی را دور سیم سفید پیچیده و آن را به عنوان سیم داغ مشخص کنید.

برچسب گذاری بسته را بررسی کنید تا مطمئن شوید اتصالات سیم از نظر تعداد و اندازه سیم هایی که به آنها وصل می شوید اندازه مناسبی باشند
کابل ها را به ترموستات آبگرمکن دیواری و صفحه اصلی اجرا کنید


سوراخ جعبه سوئیچ بازسازی را با اره مخصوص خشک کن برش دهید. به اتاق زیر شیروانی برگردید و کابل بخاری را به کابل که به صفحه اصلی (با عنوان “خط”) وصل شده است ، نوار دهید.

فشار از 5 فوت را از طریق 3/4-In. سوراخ در صفحه فوقانی حفر شده است. به اتاق زیر بروید ، به سوراخ جعبه سوئیچ برسید و حدود 2 فوت کابل را بیرون بکشید.

جعبه سوئیچ “بازسازی” برای ترموستات آبگرمکن دیواری ایده آل است. دیوار خشک را برش دهید تا جعبه دقیقاً متناسب باشد ، کابل های محروم را از طریق شکاف های بستن کابل پایین فشار دهید ، سپس جعبه را به داخل دیوار بکشید.

دو پیچ پشتی را بچرخانید تا تکیه گاهها در مقابل دیوار خشک محکم شوند
سیمها را وصل کنید


دو سیم کابل را از صفحه اصلی به سیم های “خط” ترموستات آبگرمکن دیواری وصل کنید (آنها علامت گذاری می شوند). دو سیم را از آبگرمکن به سیم های “بار” روی ترموستات وصل کنید. دو سیم زمین لخت را وصل کنید.

سیم ها را درون جعبه تا کنید ، ترموستات را داخل آن بکشید و با دو پیچ نصب مطمئن شوید.
پانل سرویس بالاتر را برش دهید


با قرار دادن چکش ، یک شکاف افقی را در قسمت جلویی بالای پنل سرویس در زیر پنل سرویس بکشید. یک خط مستقیمی را که در هر گل میخ قرار دارد مشخص کنید و با یک چاقوی ابزار از طریق لبه خشک کن برش دهید.

این کار چندین برش مکرر را انجام می دهد. در امتداد مفصل دیوار / سقف امتیاز بگیرید و جلوی آن را جدا کنید.


کابل ها را به صفحه سرویس بکشید
سوراخ سوراخ را برای افشای صفحه بالا و کابل های برقی بکشید. کابل را از طریق ترموستات از طریق سوراخ بکشید و بگذارید کف آن آویزان شود. در این مرحله ، یک برقکار را استخدام کنید تا قلاب را به پانل سرویس خاتمه دهید.
یک پانل دسترسی بسازید
بعد از HOOKUP ، یک پوشش از 3/4-in بسازید. تخته سه لا را بزنید و آن را برای دسترسی آسان آینده پیچ کنید.

بعد کابل را از سقف بالای پنل سرویس تا سقف بالای حمام بکشید. حداقل در هر انتها حداقل 10 فوت کابل اضافی بگذارید.

کابل را از صفحه سرویس به عنوان کابل “خط” علامت گذاری کنید. دو کابل را به صورت رو در رو ببندید. این امر باعث می شود تا آنها را سفت تر و كمك كنید تا آنها را مستقیماً از طریق دیواره فشار دهید.

نوار را روی قسمت انتهایی بچسبانید تا از چنگ زدن آنها جلوگیری شود. شما قادر خواهید بود این کابل ها را از طریق 3/4-این فشار دهید. سوراخ به محل ترموستات بدون خط ماهی مگر اینکه انسداد جزئی وجود داشته باشد. 2 فوت کابل را از دیوار بکشید.

از دو کابل ، پوشش داخلی 12 را ببندید ، اما برچسب “خط” را روی سیمها از صفحه اصلی نگه دارید تا از سردرگمی خودداری کنید. اگر کابل ها را از طریق گیره های پایین فشار دهید ، می توانید جعبه بازسازی را نصب کنید ، سپس جعبه بازسازی را درون سوراخ قرار دهید و پیچ های پشتی آن را محکم کنید.

مطمئن باشید که سیمهای “خط” ترموستات از صفحه اصلی ، با عنوان “خط” به سیمها وصل می شوند. سیم های “بار” ترموستات را به سیم هایی که به آبگرمکن منتقل می شوند وصل کنید. این یک ترموستات غیر زمینی است ، بنابراین کافیست دو سیم زمین مدار جدید را به یکدیگر وصل کنید.

به اتاق زیر شیروانی بروید و یک سیم اصلی را در داخل 12 محل نصب کنید. کجای این کابل ها از صفحات بالا بیرون می رود.

از حمام به سمت صفحه سرویس کار کنید ، کابل را به بالای تیرچه ها وصل کنید. قطعات اصلی را بیش از 4 فوت 6 در داخل رانندگی نکنید و کابل را محکم نگه دارید.

برای یک کار شسته و رفته ، کابل را در خطوط مستقیم به موازات یا عمود بر تیرچه ها اجرا کنید. حداقل 6 فوت دور از هر مکان ذخیره سازی اتاق زیر شیروانی و سوراخ دسترسی یا ترازو قرار بگیرید. هنگام بالای صفحه سرویس متوقف شوید.

غالباً دیوار در اطراف پنل سرویس توسط drywall پوشانده شده است. اگر اینگونه است ، پس از آن قسمت دیوار خشک را بالای آن بردارید.

با دقت کار کنید ابتدا با چکش شکاف افقی را از طریق قسمت خشک کن شکسته ، گل میخ ها را پیدا کرده و با یک چاقوی ابزار دقیقاً بالای مرکز گل میخ ها را از طریق دیواره خشک کن برش دهید.

این تضمین می کند که به هیچ سیم وصل نمی شوید. یک قسمت از سقف را باز کنید تا صفحات بالای دیوار را در معرض نمایش بگذارید. کابل را از طریق این سوراخ بکشید ، و کابل به اندازه کافی بگذارید تا به زمین آویزان شود. برای انجام کار نهایی و برق وصل کردن سیم ها در پنل سرویس ، یک برقکار استخدام کنید.


اندازه گیری آبگرمکن شما


در بیشتر موارد ، تقریباً می توانید با توجه به اندازه اتاق ،خرید آبگرمکن برقی (در وات ، یعنی اندازه گیری گرمای خروجی) اندازه دهید. نمودار زیر رهنمودهای “قانون شستی” ما را نشان می دهد. فرض بر این است که شما فقط برای راحتی باید دمای اتاق 5 تا 10 درجه فارنهایت را بالا ببرید. و ما برای کنترل دوره های فوق العاده سرد ، بخاری را بیش از حد بزرگ کرده ایم.

اندازه بخاری متراژ اتاق
کمتر از 100 فوت مربع 1000 وات
100 تا 150 فوت مربع 1500 وات
150 تا 250 متر مربع با 2500 وات

آبگرمکن های برقی اندازه وات هستند. برای تعیین صحیح فضای خود به “اندازه گیری آبگرمکن خود در زیر” مراجعه کنید. برای یک آبگرمکن حداکثر 2،880 وات ، کابل را با دو سیم 14-سنج و یک سیم زمین اجرا کنید (به نام 14-2 با زمین). کابل 12-2 را با زمین اجرا کنید تا حداکثر 3840 وات داشته باشید.