دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

نحوه عیب یابی و تعمیر آبگرمکن برقی

آبگرمکن برقی شبیه به عموزاده های گازسوز خود به نظر می رسند. هر دوی آنها از ژاکت مخزن عایق ساخته شده از جنس استیل استفاده می کنند و عایق بین مخزن انبار و ژاکت مخزن برای کاهش هدر رفت آب گرم شده استفاده می شود.

تفاوت اصلی آبگرمکن های برقی و گازی در منبع گرما است. در یک آبگرمکن برقی ، آب توسط عناصر گرمایش الکتریکی فوقانی و تحتانی که درون مخزن آب امتداد دارند ، گرم می شود. بخاری های گازی دارای مشعل گاز هستند که آب را از زیر مخزن گرم می کند.

مشکلاتی که در گرمای کم یا کم وجود دارد معمولاً در اثر یک عنصر گرمایشی شکست خورده ایجاد می شود ، بخشی ارزان قیمت که جایگزین آن نسبتاً آسان است. سایر مشکلات ممکن است ناشی از تنظیمات نادرست ، فشار زیاد آب در منزل یا عدم نگهداری مخزن باشد.

آبگرمکن های برقی لوازم خانگی با ولتاژ بالا (240 ولت) هستند که هنگام روشن بودن کار با آنها خطرناک است. قبل از چک کردن قسمت های برقی آبگرمکن ، با خاموش کردن قطع کننده مناسب در صفحه سرویس منزل خود (جعبه شکن) ، برق را به مدار بخاری خاموش کنید.

همچنین ، تمام سیم های موجود در بخاری را با تستر ولتاژ غیر تماسی آزمایش کنید تا تأیید شود که قبل از تماس سیم ها ، برق خاموش است.

یک آبگرمکن آب که هیچ آب گرم تولید نمی کند ممکن است قدرت نداشته باشد ، یا ممکن است دارای یک سوئیچ حد مجاز یا یک یا چند عنصر گرمایش خراب باشد. ابتدا ، مدار شکن آبگرمکن را در پنل سرویس بررسی کنید تا مطمئن شوید خرید آبگرمکن که از بین نرفته است. اگر قطع کننده گیر کرد ، آن را خاموش کنید ، دوباره آن را دوباره روشن کنید.

جهت مشاهده قیمت آبگرمکن روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com

اگر شکن بخاری سفر نکرد (هنوز روشن است) ، سعی کنید حد حرارت بالا را روی بخاری تنظیم کنید:

شکن را به مدار بخاری در پنل سرویس خاموش کنید.
پانل دسترسی را برای قسمت گرمایش بالای آبگرمکن بردارید.
عایق و محافظ پلاستیکی را بردارید و مراقب باشید که سیمها یا پایانه های برقی را لمس نکنید.
دکمه قرمز را فشار دهید – دکمه تنظیم مجدد قطع دمای بالا high واقع در بالای ترموستات فوقانی.
محافظ ایمنی ، عایق و پنل دسترسی را جایگزین کنید.
مدار شکن آبگرمکن را روشن کنید.
اگر این مشکل را حل نکرد ، هر عنصر گرمایش را آزمایش کرده و در صورت لزوم آن را تعویض کنید.

اگر آبگرمکن شما آب گرم تولید می کند ، اما به مقدار کافی از آن نیست ، واحد شما می تواند برای تأمین نیاز آب گرم خانگی بسیار کوچک باشد. اطمینان حاصل کنید که تقاضا از ظرفیت بخاری آب تجاوز نمی کند. آبگرمکن باید 75 درصد از ظرفیت خود را به عنوان آب گرم داشته باشد. به عنوان مثال ، آبگرمکن 40 گالن به میزان مناسب برای تقاضای 30 گالن اندازه می گیرد. اگر تقاضا برای ظرفیت بخاری بیش از حد بزرگ است ، سعی کنید طول دوش را محدود کنید (و / یا نصب یک پیشانی حمام کم جریان داشته باشید) و ظرفشویی و لباسشویی را در ساعات مختلف روز پخش کنید.

اگر واحد شما کم نیست ، یا ناگهان آب گرم کمتری نسبت به گذشته تولید می کند ، ممکن است یکی از هر دو عنصر گرمایش از کار بیفتد. تأمین مداوم آب ولرم در هنگام دوش نشانگر نقص عنصر گرمایش فوقانی است. آب گرم که به سرعت در حین دوش از بین می رود ، نشانگر نقص عنصر گرمایش پایین است.

مشکل: دمای آب خیلی گرم است
ترموستات داخل بخاری آب
صنوبر / کاندیس مدونا
آب خیلی گرم می تواند به اندازه کافی آب گرم ناامید کننده باشد. اگر شما این مشکل را تجربه می کنید ، ممکن است که یک یا هر دو ترموستات آبگرمکن آب شما بیش از حد تنظیم شده باشد.

برای بررسی تنظیمات ترموستات:

در پنل سرویس ، برق را به بخاری آب خاموش کنید.
پنل دسترسی ، عایق و محافظ ایمنی پلاستیکی را از هر عنصر گرم کننده بر روی بخاری آب جدا کنید. هیچ سیم یا پایانه برقی را لمس نکنید.
برای تأیید خاموش بودن سیم ، با استفاده از تستر ولتاژ بدون تماس ، سیم ها را آزمایش کنید.
تنظیم گرما را در هر دو ترموستات بررسی کنید: آنها باید در دمای یکسان باشند. تنظیم پیشنهادی بین 115 تا 125 F است.
با استفاده از یک پیچ گوشتی تخت ، دما را در تنظیمات مورد نظر تنظیم کنید.
ترموستات دیگر را در همان تنظیم تنظیم کنید.
نگهدارنده ، عایق و پنل دسترسی را برای هر عنصر جایگزین کنید.
مدار شکن بخاری را روشن کنید.

آیا از آبگرمکن آب شما سر و صدایی وجود دارد؟ آیا آن را مانند یک سر و صدا کم صدای کم صدا یا ظاهر می شود؟ یا شاید این یک فاحش بلند باشد؟ صدایی که می شنوید ممکن است صدای آب جوش باشد. ایجاد بیش از حد رسوب در قسمت زیر مخزن آبگرمکن می تواند باعث گرم شدن کف مخزن ، جوشاندن آب شود. اولین راه حل برای تخلیه مخزن برای تخلیه مخزن است. در صورت عدم کمک ، ممکن است نیاز به تعویض مخزن داشته باشید.

جهت مشاهده قیمت آبگرمکن روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com